Gå til innhold

HIHI dagens morsomste fra FINN

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser ikke noe morsomt med denne annonsen....hun gir bort ting gratis. Sikkert noen som blir glade for det. Er det din annonse kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som har råd til å kjøpe seg vogner til 8000 - 12.000kr da!

Synes de er myyyye festligere de smartingene som selger sine 4 år gml Emmaljunga vogner på finn.no for 6000kr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser heller ikke det morsomme i denne annonsen... Syns det er veldig bra at de tar seg bry med å lage finn annonse og vil gi det bort, helt sikkert noen som trenger det, i stedet for at de bare kjører det på søppla. Altfor mye av det folk ikke trenger lenger havner på søppla, uten at de tenker på at kanskje noen andre trenger det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var kjempeflott det der.. Stolen er vel strengt talt ikke lov å bruke mer da men.... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke humoren. Supert for folk med litt dårligere økonomi, at de går Ann å få utstyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav dere eier jo ikke sans for humor! jo da kjempe flott at hun gir vekk elsker resikulering gir bort masse selv og tar i mot med åpene armer.. men kalle det ."Kjempe flott" når det ikke er det er jo litt morsomt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser hva du skal fram til, HI, men jeg tror jeg hadde syns det var mer komisk om de hadde prøvd å ta betalt for det..

Men personlig hadde jeg nok ikke vært inne på tanken på å gi det bort engang, tingene var i elendig fatning, ser det ut som...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...