Gå til innhold

Da var prinsessa mi endelig kommet :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lei og utålmodig var jeg klar for overtidskontroll på St olavs fredag 1.7, siden vi bor et godt stykke unna reiste jeg og mannen min inn til Trondheim dagen før. Jeg la meg til å sove i 01.00 tiden. Da jeg endelig begynte å bli så trøtt at jeg kunne sovnet kom første ri, og jeg begynte å ta tiden. neste ri kom ikke før etter 20 min, så dette kommer til å ta tid tenkte jeg.

Så kom den neste etter 13 min, neste etter 8 min, og så kom de etter 6 min mellomrom og jeg gikk og fikk opp mannen min. kl 4 på natt til fredag ble jeg lagt inn og hadde allerede 5 cm åpning.

Riene kom nå med 4 min mellomrom, og jeg måtte be om epidural :P

det ble litt vel høy dose og jeg var rimelig slapp i fisken for å si det på den måten. det var jevn framgang og vannet ble tatt på 9 cm åpning.

Jeg var enda så bedøvd da pressriene begynte at de satte meg på drypp bare så jeg skulle kjenne noe. og det ble en brå overgang, hehe

Det var noe av de mest inntense 10- 15 min i mitt liv, men ut kom da min skjønne engel med masse mørk hår :) hun var 4180 gram og 50 cm lang og helt perfekt :) Jeg skulle på overtidskontroll kl 13.00 fredag 1.7 og lille store Erica ble født 13.01 :)

Da takker jeg for meg her inne for denne gang og ønsker alle andre lykke til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...