Anonym bruker Skrevet 5. juli 2011 #1 Del Skrevet 5. juli 2011 Er det vanlig å ha økt utflod i slutten av svangerskapet ? Jeg gikk på do nå og trusa var nærmest gjennombløt, aner ikke om det er utflod eller hva ganske "vannaktig" utflod og har hatt mye utflod de siste dagene at det føles konstant vått der nede, er det vanlig ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2011 #2 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg har også hatt det. Kom så masse at jeg måtte ha truseinnlegg (noe jeg vanligvis ikke trenger) Nå de siste dagene har jeg mindre utflod (3 uker til termin) Det er helt normalt..har lest det flere plasser at man får økt tynnflytende utflod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2011 #3 Del Skrevet 5. juli 2011 Okei det var godt å høre :-) Jordmor sa om man lekker fostervann eller noe så merker man det om man legger seg ned i en halvtime og står opp og blir våt... Det skjer ikke hos meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå