Gjest Hippo ღ Skrevet 5. juli 2011 #1 Del Skrevet 5. juli 2011 Skal på første kontroll i slutten av uka. Er det fastlegen som da sender henvdendelsen, så får jeg time fra sykehuset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsPondus25 Skrevet 5. juli 2011 #2 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg måtte hvertfall iringe selv å bestille på sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia&Mathias <3 Skrevet 5. juli 2011 #3 Del Skrevet 5. juli 2011 Legen min sendte henvisning og fikk da brev fra sykehuset med time til ul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 5. juli 2011 #4 Del Skrevet 5. juli 2011 Legen sendte henvisning etter jeg var på min første kontroll. To dager senere lå det brev i postkassa fra sykehuset med dato for ul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippo ღ Skrevet 5. juli 2011 #5 Del Skrevet 5. juli 2011 Takk for svar dere 3D må man vel bestille selv utenom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsPondus25 Skrevet 5. juli 2011 #6 Del Skrevet 5. juli 2011 Ja 3D bestiller man selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor med tre søte små Skrevet 5. juli 2011 #7 Del Skrevet 5. juli 2011 Legen skal gjøre det dersom du ikke har gjort det selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå