Gå til innhold

Siste dagen i 1. trimester :) :) Hurra!!!

Anbefalte innlegg

Tiden har gått så mye fortere enn hva jeg forventet :) Plutselig er jeg ferdig med første del av svangerskapet. Selvfølgelig har det vært mye tanker og bekymringer, men det er vel normalt. Hadde vel vært mer rart om det ikke hadde vært det.

I forrige uke så jeg en liten krabat som sprellet rundt i magen min, så jeg har god tro på at dette går bra!

I morgen tusler jeg over til 2. trimester.

Ønsker dere alle sammen lykke til videre, så sees vi snart på 2.trimester :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143377720-siste-dagen-i-1-trimester-hurra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er helt rart.

Syntes jo at de rundt meg begynte å stresse mye md at jeg måtte begynne å få ting gjort, men har jo hatt den følelsen av at det er jo lenge igjen til nurket kommer.

Men nå har det plutselig snudd helt om.

Spesielt etter at vi lagde lista over ting som må gjøres og ting man må ha klart osv.

Er jo vår første dette her, så frykter at det er litt mere styr og ting som må ordnes enn jeg regnet med.hehe...

Men er jo litt redd for å begynne å kjøpe inn diverse allerede. man vet jo aldri hva som kan skje...

Annonse

Det er sant, dette er nr 2 for oss, så vi har jo mye av det vi trenger. Dersom vi får en gutt denne gangen, må vi nok investere i nye klær. Med mindre vi skal ha en gutt i rosa og lilla :) Men, forrige gang kjøpte vi ikke noe før jeg var godt over uke 30. Men, vi visste hva vi trengte og hva vi ville ha, så da var det bare å gå å kjøpe det når vi følte at tiden var inne. Ellers er det jo så mye man får når det er første mann :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...