Gå til innhold
Det blir noen minutter nedetid og ustabilitet i perioden 10:30-11:00

Jeg har alt for dårlig smak :(

Anbefalte innlegg

Vel, det gjelder menn. Jeg finner meg karer som er veldig greie, men mot slutten - da jeg allerede har forelsket meg bittelitt, kommer det frem at de bare er ute etter sex.

Jeg blir skuffet og skuffet før hvergang.. Og det er vondt.

Etter overgrep tidligere er jeg veldig forsiktig og sjenert, blir derfor ikke lagt så mye merke til..

og dette er så vanskelig!! Flere som har vært i samme situasjon?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143377655-jeg-har-alt-for-d%C3%A5rlig-smak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste menn er i utgangspunktet ute etter sex, det er å få dem forbi det stadiet som er vanskelig.

Finnes ikke noen sikker oppskrift på hvordan man gjør det, men å prøve å slappe av og være seg selv, tørre å gi av seg selv, er en god start.

Forstår at det kan være vanskelig hvis man har vært utsatt for noe dumt, men det kan faktisk være akkurat det som gjør det vanskelig for deg.

Var en guttekompis som sa til meg en gang for mange år siden at "en type jenter knuller mann, en annen type gifter man seg med". Har tenkt mye på det, og sett at det ofte er slik det praktiseres. bare om å gjøre å finne ut hva som er hva:

Men menn er enkle skapninger, og jeg tror jeg har knekkt den koden: Varme, omtenksomme kvinner er de man faktisk gifter seg med. Også av egoistiske grunner, for da blir man tatt godt hånd om.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...