Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 Jeg er i dag 36+6 og hadde første modningsakupunktur. Mens jeg lå der bevegde babyen endel på seg. I løpet av dagen i dag har jeg merket at babyen beveger seg "annerledes". Hmmm, hvordan skal jeg forklare. Akkurat som om den beveger seg med mer harde bevegelser, når den beveger seg så kjenner jeg det veldig godt og mange ganger gjør det vondt. Kjenner også mer bevegelser nedover, som om den graver seg nedover bekkenet mitt med hodet. Kan selvfølgelig bare være innbildning, men det kjennes ut som noe er forandret. Tok modningsakupunktur på omtrent samme tid sist jeg var gravid og da merket jeg kun litt hardere kynnere, ikke noe sånt som dette.
Triduana Skrevet 4. juli 2011 #2 Skrevet 4. juli 2011 Hjelp. Det var helt rart å lese. Kunne nesten vært jeg som skrev det. Var til akupunktur i dag, men har vært til flere behandlinger altså. Hadde også litt sengekos med samboer. Hele dagen har ungen gjort store bevegelser i magen, og siden ca 19:30 har det vært vondt i korsrygg og mage. Litt menssmerter aktig, med noe veldig stikking i underetasjen innimellom. Skikkelig vondt, men går ganske kjapt over igjen. Derfor jeg sitter oppe ennå og surrer her istedenfor å sove. Mulig det er modning og ungen som borer seg nedover. Det er i alle fall ikke regelmessig nok til å være skikkelig rier dessverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå