Gå til innhold

Vannavgang når hodet et festet!?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil tro at vannet kommer uansett.. Tenker at det er oftere at vannet går ved termin, når hodet som oftest er festet, enn såpass mye tidligere at hodet ikke er festet.. Vannet gikk hos meg to uker før termin, men hodet hadde vært festet en stund. Og det kom myyye vann kan du si ;-)

Okei. takk for svaret hvertfall:)

Det er det jeg også har tenkt, men man vet jo ikke:)

Tenkte at d liksom ikke klarte komme så mye forbi.

Hodet var festet i uke 37 hos meg. Og Har ligget me masrier/modnings rier siden 04,30 i morrest.

Vært på sjekk, mormunn er myk men ingen åpning da. Men det va 09,30 i morrest.

Så vi får se hvordan dette utvikler seg:)

Så blir vel jeg som alle andre å kjenne når vannet går:)

Med første mann gikk vannet 6 dager etter termin. Var ikke sånn splæsj men var sånn at jeg skjønte d var vannet etter at d bare fortsatte å renne etter at jeg hadde vært på do... Hodet til lillegutt hadde vært festet siden uke 34 så d kommer litt vann uansett hvis vannet går. Denne ganga har ikke hodet festet seg enda (er 37+3 idag) så blir spennende om fødselen starter med vannavgang eller rier denne ganga! Lykke til!

Annonse

Min føste fødsel startet med vannavgang uten rier - og det var ikke mye som kom. Det rant heller ikke hele tiden - men kom i små splasj. Det var så lite at de på sykehuset lurte litt på om det faktisk var vannet som hadde gått. Ble sjekket og det var det. Riene kom etter et døgn.

Knklusjonen er at det trenger ikke komme mye - men du hører som regel et knepp idet vannet går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...