Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #1 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg venter en desemberbaby, og min søster fikk baby for to måneder siden. Siden vi bor et stykke unna hverandre blir det helgebesøk når vi først møtes, og jeg har handlet inn ny madrass til babyen hennes (sprinkelseng har vi fra første barnet vårt) Den har blitt brukt en helg nå, men kommer nok til å bli brukt flere helger til før desember kommer og jeg får babyen min. Kan min baby bruke denne madrassen, eller burde jeg kjøpe ny igjen når det nærmer seg? Bruker forresten overmadrass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #2 Del Skrevet 4. juli 2011 Det går da vel helt fint. Overmadrassen kan du jo vaske før dere tar den i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #3 Del Skrevet 4. juli 2011 Problemet med å la madrasser bli brukt av flere babyer er om det finnes rester av gulp og urin. Disse restene kan avgi gasser som kan være uheldige å puste inn. En madrass med overmadrass som skal brukes av en baby en helg i gang i blant kan du trygt bruke til din baby når den tid kommer. Vask overmadrassen før du tar den i bruk til din baby, så går det helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #4 Del Skrevet 4. juli 2011 Det sies at så lenge man bruker overmadrass og at barna er i nær familie så er det ikke økt fare for krybbedød ved å arve madrass. (overmadrassen burde du ikke arve, men det skal du ikke slik jeg skjønner inlegget ditt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #5 Del Skrevet 4. juli 2011 Så lenge den ikke blir skitten (gulp, urin, oppkast, bæsj), eller at du oppbevarer den på et meget støvete rom så er det ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå