Gå til innhold

Er noe rart med sønnen min......

Anbefalte innlegg

I dag var han med pappan på sykkeltur, på vei til dit dem skulle datt han av sykkelen 3 ganger, på vei hjem datt han 4 ganger...

han faller veldig sjeldent av sykkelen til vanlig...

var inne å sjekka han nå, han hadde tisset på seg, noe han aldri har gjort før. sluttet med bleie om natta for snart 2 år siden.

vekket han og ba han gå ut av senga, da var han helt forvirret og reiste seg og og la seg ned, dette gjorde han hver gang jeg sa gå ut av senga....

tok han på badet og dusjet han. og han sovnet igjen med en gang....

burde jeg være bekymret eller er dette normalt?

han er forresten 4år og 4 mnd.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143377425-er-noe-rart-med-s%C3%B8nnen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det hadde bekymret meg ihvertfall!

jeg vet ikke hva som kan være galt men om jeg var deg ville jeg tatt en tlf til legevakta nå med en gang. bare for å forhøre deg litt og få vite om dette er bekymringsverdig og hva du evnt. skal gjøre med det.

Annonse

Det er vel mest noe rart med deg... Du innser vel sikkert elv at dette hverken er normalt eller ok. Enten er dette t tulleinnlegg ellers så trenger HI selv hjelp.. Er du seriøs, HI, ring legevakta med en gang, blås i å "oppdatere" her, forsøk å vekke sønnen din, lokk med is eller sukkertøy eller hva som helst for å se om du kan få han våken og klar.

Annonse

Den jenta hadde hjerneblødning.

Siden tidenens morgen har denne siden vært slik; spør, men da får du tåle å høre svaret! Vil jo ikke skremme, men hadde dt vært min unge så hadde jeg ikke vært i tvil om hva jeg hadde gjort.

Selvfølgelig behøver det ikke være noe alvorlig, men symptomene hun beskriver er alvorlige. En frisk unge som er svimmel og desorientert, faller og tisser på seg. Det tyder på at noe er i veien nevrologisk.

Uff håper at HI fikk ungen inn til sjekk, og at det ikke var noe alvorlig.

Når noen er desorienterte og mister koordinasjon og/eller kontroll over kroppen så må man ALLTID ringe 113 eller legevakten med en gang. Det gjelder barn og voksne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...