jula&minimaisen Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 hei jenter:) noen som har erfaring med denne? venter nr 2 i des og har lyst på en lett trehjuling, hadde vært kjekt å høre noen personlige erfaringer utover best i test i fjor hos forbrukerådet.
to til tre Skrevet 5. juli 2011 #2 Skrevet 5. juli 2011 aner ikke hvordan cobraen er, mn den ser utrolig stusselig ut synes jeg. Har vært mye kritikk mot den testen også, tror ikke jeg ville sett for mye på den... Vi har Teutonia S3 2011-modellen og er kjempefornøyd! den fikk ikke bra i testen, men det er den forrige modellen. den er bl.a. mye mer stødig den nye. og så har den lufthjul i stedet for punkteringsfrie, noe som jeg syntes var viktig. Aldri veltet eller følt at vår skulle velte. Den er en av de minste sammenslått, og veldig enkel å slå sammen. liten nok til at jeg (som er 165 høy) får tak rundt den og løfter den greit inn i bilen. Noe annet jeg synes er vitkig er at man kan snu sittedelen begge veier. veldig mange 3-hjulinger har kun forovervendt sittedel. lykke til i letingen, vognjungelen er vanskelig å komme seg gjennom, men det går til slutt!
1. gangsmams Skrevet 5. juli 2011 #3 Skrevet 5. juli 2011 Hei hei! Har ikke erfaring med cobra selv, men har en i barselgruppa som har den. Hun sier den var vanskelig på vinterføre, men god plass i bagen. Sittedelen kan ikke legges helt ned, men kan snus begge veier. Vi hadde en Emmaljunga edge i vinter, og denne var heeeelt fantastisk på vinterføre, men STOR og TUNG, så nå har vi bytta til Easywalker, og er KJEMPEFORNØYD!!!!!!!! Den er lett å løfte, lett å trille. Den har fjæring og lufthjul. Bagen er stor og romslig, og sittedelen kan legges helt ned. Sportsdelen er ikke vendbar, men det er en stor og god titteluke på kalesjen så du kan følge med på babyen. Vi har ikke savnet vendbar sportsdel da loppa vår er så nysgjerrig at hun nekta å sitte og bare se på oss. Hun stortrives i den nye vogna si, og kan sitte mye lenger i den enn i den gamle.... Ikke helt det du spurte om, men går du for en easywalker vil du ikke angre (Skikkelig reklame dette her;))
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 5. juli 2011 #4 Skrevet 5. juli 2011 Vi valgte abc cobra, og det har vi aldri angret på. Jeg mener ikke den er dårlig på vinterføre, som noen her skrev, og jeg bor på landet i nordnorge med så elendige vinterveier som man kan få. Men vi har bil da, og er ikke avhengig av å kun gå over alt, og vi kan derfor la være å gå ut de veldig få ekstremdagene med speilholke og overvann som er i smeltetiden. Men det er vel kun piggdekk som duger de dagene uansett. Ellers er den bare flott. Jeg har prøvd den på asfalt, grus, skogsvei og på gressplena. Cobraen er solid, men den er kjempelett. Den er veldig behgelig, lettstyrt, og jeg har faktisk ingenting negativt å si om den. Jo kanskje det at det foreløpig ikke finnes myggnett og regntrekk som er laget kun til den, men det gjør jo veldig lite det da. Den er en veldig god vogn, og det med at sportsdelen ikke kan ligge helt ned har ikke plaget meg da den er så nesten helt nede som den kan bli uten å være helt flatet ut. Vet ikke hva mer jeg skal si, egentlig. Lurer du på noe konkret skal du bare spørre. En av hovedkriteriene da vi valgte den var at den måtte være kjempelett, lettstyrt og veldig enkel å slå opp og ned. Jeg sliter veldig med ryggen. Cobraen har holdt mål på alle måter sånnsett.
magica fra tryll Skrevet 5. juli 2011 #5 Skrevet 5. juli 2011 Jeg har også en Cobra, og er kjempefornøyd:) Så lett og deilig å håndtere. Jeg har brukt bagen helt til nå og såvidt testet ut sportsdelen. Han er 6mnd, og sover fremdeles i bagen selvom han er laaang. Og så synes jeg faktisk den ser fin ut jeg da...hehe
mariabee Skrevet 5. juli 2011 #6 Skrevet 5. juli 2011 Hei! Hva bruker du til sportsdelen når det gjelder fottrekk?? Vi savner noe mer der i tillegg til vognposen på kaldere dager... TIPS???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå