dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 min mann har selvfølgelig fått med seg at sex er en bra ting for å sette igang fødselen. Det funket faktisk sist( eller så var det tilfeldig..). Så med en kone som er passe lei magen er det stor spørsmålet om dagen : "Skal jeg modne mormunnen din, kjære"..... De kan å sno seg ja...hehe.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 4. juli 2011 #2 Skrevet 4. juli 2011 HAHA!!!! ler så jeg får kynner :DD Dagens morsomste kommentar. *lerlitttil*
Mrs. Bouquet Skrevet 5. juli 2011 #4 Skrevet 5. juli 2011 Æsj! For øyeblikket fant jeg det utrolig usmakelig.
09+11+15 <3 Skrevet 5. juli 2011 #5 Skrevet 5. juli 2011 Hahaha. Ikke spesielt sexy nei, morsomt da..
♥Spirevipp♥ Skrevet 5. juli 2011 #6 Skrevet 5. juli 2011 Ha Ha ikke akkurat sexy, men utrolig morsomt! =)
trippeltopp Skrevet 5. juli 2011 #8 Skrevet 5. juli 2011 hoho! Høres ut som hos oss... Og spørsmålet er ikke mye mindre sexy enn sexen i seg selv, etter min mening. Foregår nesten som en ren donasjon
NostraStoria Skrevet 5. juli 2011 #9 Skrevet 5. juli 2011 Hahaha! Du kjente bare lysten stige? Du som lo så du fikk en kynner, det må også være dagens!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #11 Skrevet 5. juli 2011 Åja, lysten bare hiver seg over meg...hehe. Men denne ungen skal ut før termin, så det er bare å bli med på "morroa"...;-) Mannen er selvfølgelig storfornøyd!
Peispå! Skrevet 5. juli 2011 #12 Skrevet 5. juli 2011 Både jeg og mannen ler så vi holder på krepere her oppi sofaen! Men, nå har vi prøvd å få ut denne babyen siden torsdagskvelden, og mormunnen min er tydligvis standhaftig.......så personlig gir jeg opp hele moroa nå:-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 5. juli 2011 #13 Skrevet 5. juli 2011 Like usexy jeg forrige gang... jeg: "øy, ha deg på soverommet nå og gjør jobben din nå! gjør du den skikelig blir det bare 6 uker til neste gang vi puler, gjør du det ikke skikkelig så kan det bli 8 uker!!!
Peispå! Skrevet 6. juli 2011 #14 Skrevet 6. juli 2011 :-))))))) Tøft!!- Den der skulle jeg gjerne ha kopiert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå