Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #1 Del Skrevet 4. juli 2011 En gutt fra skolen som sønnen min har lekt litt med i det siste, men som jeg ikke kjenner så godt enda, er på besøk og han dro opp en blank og fin iphone4. Min gutt har bare en enkel nokia som han fikk til jul. Kun fordi jeg vil få tak i han nå som han har litt større omkrets han beveger seg på uten meg. Tydelig dette er et leketøy for gutten. Litt sjokkert jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #2 Del Skrevet 4. juli 2011 Mer vanlig enn du tror. Jeg har jobbet på SFO og selv om mobiler ikke er lov så vi de stadig. Nye og flotte. Alt mulig at tekniske og dyre duppedingser hadde dem. Min mann får ofte nye telefoner av jobben. Så det er ikke sikkert at selve telefonen var så dyr i utgangspunktet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #3 Del Skrevet 4. juli 2011 iPhone er en ganske så enkel telefon. Den er god å bruke og er en stødig telefon så jeg skjønner godt at foreldre heller kjøper det. eller en annen smarttelefon. Min datter på 3 år skjønner iPhone. Hun finner frem til spillene, spiller, kan ringe til mormor og ta telefonen når den ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #4 Del Skrevet 4. juli 2011 tror ikke det er så veldig VANLIG, men at det forekommer her og der ser jeg ikke bort ifra! det finnes MANGE bortsjemte unger.. selv syns jeg det er ganske feil egentlig, de trenger faktisk ikke mer enn å kunne ringe og eventuellt sende meldigner til foreldrene når de er 8 år.. vil tro at det meste av ringing til venner foregår fra foreldrenes telefon også.. elelrs ser jeg underholdningen i det å kunne spille.. men vil tro de fleste 8åringer med iphone har både DS, playstation/x-box og ubegrenset tilgang til pc.. jeg hadde nok aldri kjøpt iphone til noen av mine om de så var 16 år! kunn av prinsipp.. om de hadde ønsket seg en skulle de fått kjøpt den selv, i såfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #5 Del Skrevet 4. juli 2011 tror ikke det er så veldig VANLIG, men at det forekommer her og der ser jeg ikke bort ifra! det finnes MANGE bortsjemte unger.. selv syns jeg det er ganske feil egentlig, de trenger faktisk ikke mer enn å kunne ringe og eventuellt sende meldigner til foreldrene når de er 8 år.. vil tro at det meste av ringing til venner foregår fra foreldrenes telefon også.. elelrs ser jeg underholdningen i det å kunne spille.. men vil tro de fleste 8åringer med iphone har både DS, playstation/x-box og ubegrenset tilgang til pc.. jeg hadde nok aldri kjøpt iphone til noen av mine om de så var 16 år! kunn av prinsipp.. om de hadde ønsket seg en skulle de fått kjøpt den selv, i såfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #6 Del Skrevet 4. juli 2011 tror ikke det er så veldig VANLIG, men at det forekommer her og der ser jeg ikke bort ifra! det finnes MANGE bortsjemte unger.. selv syns jeg det er ganske feil egentlig, de trenger faktisk ikke mer enn å kunne ringe og eventuellt sende meldigner til foreldrene når de er 8 år.. vil tro at det meste av ringing til venner foregår fra foreldrenes telefon også.. elelrs ser jeg underholdningen i det å kunne spille.. men vil tro de fleste 8åringer med iphone har både DS, playstation/x-box og ubegrenset tilgang til pc.. jeg hadde nok aldri kjøpt iphone til noen av mine om de så var 16 år! kunn av prinsipp.. om de hadde ønsket seg en skulle de fått kjøpt den selv, i såfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #7 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg vet den er enkel å bruke,og god og alt det der,men jeg synes den er veldig dyr. Min gutt er ganske soste så han hadde sikkert mistet den. Eldre gutter kan lure den i fra han. Ikke så farlig med en tlf som bare koster noen hundrelapper. Sånn tenker jeg da,meg om det. Sikkert mere vanlig enn jeg trodde,ja.... HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #8 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg vet den er enkel å bruke,og god og alt det der,men jeg synes den er veldig dyr. Min gutt er ganske soste så han hadde sikkert mistet den. Eldre gutter kan lure den i fra han. Ikke så farlig med en tlf som bare koster noen hundrelapper. Sånn tenker jeg da,meg om det. Sikkert mere vanlig enn jeg trodde,ja.... HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #9 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg vet den er enkel å bruke,og god og alt det der,men jeg synes den er veldig dyr. Min gutt er ganske soste så han hadde sikkert mistet den. Eldre gutter kan lure den i fra han. Ikke så farlig med en tlf som bare koster noen hundrelapper. Sånn tenker jeg da,meg om det. Sikkert mere vanlig enn jeg trodde,ja.... HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå