Gå til innhold

Jeg har slått opp med kjæresten,hva synes dere om hans reaksjon?

Anbefalte innlegg

Jeg finner meg ikke i hans måte å være på lenger. Kan nevne i fleng; notorisk utro,kort lunte,litt for glad i flaska,gjeldsslave..Slo opp på fredag og samme kveld leser jeg denne oppdateringen på FB: 'Jeg trenger aldri sjekke gaten når jeg flyr nordover. Stiller meg bare i kø med de styggeste menneskene. Kommer alltid frem.'(oJeg er nordlending) Hva tenker dere? Den må jo nesten være myntet på meg..

Fortsetter under...

Annonse

Er dere idioter? HI er nordlending,eksen synes HI er stygg,dermed er alle nordlendinger stygge så han slipper å sjekke at flyet kan skal reise med flyr til Nord Norge. De styggeste folka er jo der.Hehe,egentlig litt morsom men forstår deg godt HI! Unødvendig!

Heter han P.K, og skrev han det samme på twitter 17.april?

Aner ikke hva han mener med det, men bare ved å velge ett av punktene du nevner, så skal du vel være sjeleglad for at du ikke har en fremtid sammen med fyren.

haha

han mente at han ikke trengte å se hvilken "kø" han skulle i da han skulle ta fly til Nord Norge, han bare gikk etter de stygge menneskene, og da kom han dit han skulle?? haha dreit seg litt ut han da?

Men ja, jeg hadde tenkt den var til meg hvis jeg var deg HI.

Annonse

Ja, den var sikkert myntet på deg. Men han var sikkert bare hevnlysten og hadde/har såret stolthet. Jeg tenker det er vel normalt å føle det litt sårt etter noen har endt forholdet med deg. Og så ville jeg gitt faen.

Dette blir for dumt. Hvis du ikke lenger vil være med fyren så slett han fra FB og ikke bry det med hva han skriver. Spiller ingen rolle hva han skriver uansett. Vær den voksne og la han forbli et gammelt kapittel i livet ditt, du lærte hva du skulle holde deg unna....så hold deg unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...