Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #1 Del Skrevet 4. juli 2011 Vurderer å kjøpe en Monika babyvugge. Syns de er både fine og ser praktiske ut. Men så sa en venninne at vugge burde man unngå. Babyen kan bli sjøsyk og bli vanskelig å legge uten å vugges i søvn. Selv om jeg ikke ser for meg at jeg skal vuggr ungen i søvn til enhver tid, så ble jeg litt usikker. Noen som vet om dette stemmer? Evt kan si noe om sin erfaring med vugge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #2 Del Skrevet 4. juli 2011 Det er veldig koselig, men vi har ikke hatt bruk for det. Grindseng må man uansett ha, så det er litt bortkastet å kjøpe vugge også. På dagen har mine sovet enten i vogna i gangen, eller i senga si. Helt i starten sto gjerne vognbagen inne på en puff i stua på kvelden om babyen duppet av litt. Det blir veldig mange soveplasser å venne seg til om de har en seng på soverommet, en vugge i stua og vogna i tillegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #3 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg har en slikt hengevugge som henger fra taket. en håndlaget en som jeg bestillte fra purnatur.no (tror det var der) den er kjempe god. =) å den kostet ikke så mye heller 499 betalte jeg. der sov minste jenta hele tiden på dagen om vi var hjemme og på kvelden =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #4 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg kan på det varmeste anbefale purnatur sin hengevugge. Utrolig deilig å ha speisielt på natten hvis du har en baby som ikke greier å roe seg etter amming. Jeg lå i min egen seng og dyttet på vuggen, da roet han seg ganske fort. Deilig slippe opp og gå mitt på natten!! Dytter på vuggen kun ved behov, aldri hvis baby skal legge seg og sove. Dette er baby nr. 3 og synes det er synd at jeg ikke har oppdaget denne vuggen tidligere. Kjøpte min på finn. Det med at babyen blir sjøsyk tror jeg er bare tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #5 Del Skrevet 4. juli 2011 Det er jo greit med en plass babyen kan ligge på dagtid, særlig om man har soverommet i en annen etasje. Ang. det med at babyen vennes til å bli vugget i søvn så er det forsåvidt noe i det, det har jeg selv erfart. Men det tror jeg man vanskelig klarer å unngå, for på et eller annet tidspunkt tyr man til bevegelse når babyen ikke vil/får sove, enten man vugger i vugge, triller vogn eller bysser i armene. Det er lett å tillegge de små vaner, og kan være en stri tørn å avvenne igjen. Sånn er det med en rekke ting i forbindelse med å ha barn, og er ofte bare noe man må ta på kjøpet. Ang at de blir sjøsyke så stemmer nok ikke det. Balansesenteret er ikke utviklet før de er rundt et år, så før det tåler de en del bevegelse før de reagerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå