Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #1 Del Skrevet 4. juli 2011 bohus skeidar møbelringen ol? hva skal jeg se etter? Ønsker rammemadrass. ca 150x200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #2 Del Skrevet 4. juli 2011 Ikea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #3 Del Skrevet 4. juli 2011 for langt å kjøre. Men er de gode gode? HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #4 Del Skrevet 4. juli 2011 Helt generelt for møbler, får du dobbelt så mye for pengene på Ikea som alle andre steder. Bor du langt unna et Ikea-varehus, kan du få det levert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #5 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg kjøpte akkrat ny seng. Jeg skal ikke nevne pris men da jeg bestilte i spesialmål (les: ikke billig). Men om du skal handle er dette en god tid, var innom alle overnevnte forhandlere, bohus og møbelringen har kampanje 20% på wonderlandmadrasser, skeidar 20% + gavekort ved handel av jensenmadrasser. De billigste modellene tror jeg ikke er så langt unna din ca pris i de målene du er ute etter. Jeg handlet på skeidar (jensen) og tilbudet gjaldt til 9.juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå