Gå til innhold

Hva har du ikke turt og smake på før men funnet ut at det er godt?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sushi har jeg ikke tenkt å smake, rå fisk vil jeg ikke ha!!

Prøver stadig vekk å synest at oliven er godt, men..smaker bare "saltvann??"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakfisk

Hvalbiff (1ste gang smakte den lever... *blæ* heilt jævligt. Måtte bare smake en gang til, å da smakte det sinnsykt godt!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tartarsmørbrød (rått hakket kjøtt, rå eggeplomme, rå løk, kapers og diverse annet pickle-tilbehør)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det meste egentlig, men scampi har jeg alltid syntes var så ekkelt.. men gud så godt når jeg bare smakte på det.. Samme med salater som pålegg: Italiensk, drue/purre, eggesalat.. nam!! Neste på prøvesmake lista er reker, men er ikke heeelt klar ennå.. synes de ser så herslige ut =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja salater som pålegg! det har jeg sett på som ekkelt kjempe lenge. men det er jo kjempe godt.

Jeg spiste heller ikke rømme før for noen få årsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tja si det :) ja det var bare det. luktet rart gjorde det og. men nå synes jeg det er kjempe godt med brødskive med ost, skinke og litt salat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bønner i matsaus ved siden av egg og bacon. Har aldri vert glad i bønner, men sambo "tvinga" meg til å prøve for en stund siden og det var jo kjempe godt!! :-) Men vanlige salatbønner o.l liker jeg fortsatt ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krabbeskallinnhold. Du mener med andre ord krabbe? Er jo ikke annet enn krabbekjøtt du spiser fra skallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacalao - likte det ikke som liten, men da jeg prøvde det igjen som voksen, var det kjempegodt.

Cabaret - Syntes den geleen så så jævlig ut. Smakte det for første gang i år - og det var supergodt!

Blåmuggost smaker fortsatt æsj;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacalao - likte det ikke som liten, men da jeg prøvde det igjen som voksen, var det kjempegodt.

Cabaret - Syntes den geleen så så jævlig ut. Smakte det for første gang i år - og det var supergodt!

Blåmuggost smaker fortsatt æsj;)

Snegler står for tur i år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...