Gå til innhold

jippiiiii, positiv test!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så glad! Men likevel tør jeg ikke juble, hvis noe skulle skje... Men skal vel litt til vel.... HAdde EL for nøyaktig en uke siden. Vi brukte en tester... Testet lørdag ettermiddag, streken har ikke kjempetydelig, men vi så send godt. Testet søndag positivt, med billigetester. Og positiv Cb idag,:) Kan jeg juble nå. ......? :)

Jeg føler meg endel, kvalm, stikke i puppene, og nedentil litt.

Også har det kommet bittelitt lyselyse brunt igår, og idag.

Noen som har det før?

Dette blir nr to, og på tre.

Funket tydeligvis m en tester: ) drakk også grapefrukt juice uken før el :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rettelse....el for to uker siden; ) ;)

Skrevet

Gratulerer med spiren i magen!!

Skrevet

Hipp hurra:) grattis m lite bollefrø i magen din :)

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE!!!! :D

Kos deg masse!

Håper jeg kommer fort etter ;)

Skrevet

Gratulerer med baby i magen da vel :-)

kom inn til oss i terminklubben for mars da vel.

Selv fant jeg ut at jeg var gravid 24.juni, og har termin 6.3

Skrevet

Gratulerer! :)

Håper å følge etter i morgen ;)

Skrevet

Tusen takk jenter! :) Krysser fingre for at dere følger med over! :)

Mannen min fridde på onsdag, så vi var så spente på om det klaffet nå, siden vi gjerne vil gifte oss i juli neste år.... Og med baby i mars, klarer vi nok det ;)

Tok en test idag, som fortsatt var positiv.. Det har stikket litt nedentil, og kommet litt farget utflod, men leste det var normalt.

Men utover det kan jeg ikke si jeg kjenner stort....Ikke vært kvalm idag...Men trøtt da ;) Men føler meg alltid trøtt! hehe

Så moro, to herlige karer ! Gratulerer! :)

Da sees vi der :)

Skrevet

Gratulerer så mye :o) Så utrolig koselig med positiv test og ikke minst bryllup til sommeren... Håper jeg følger etter om noen få dager! :o)

Skrevet

>Gratulerer :-)

Skrevet

Åååhhh ville bare si gratulerer! Er fire mnd på vei, det er koskoskos :) aldri fått så mye gratis massasje i heeele mitt liv ;)

Husker da jeg trodde første gangen jeg var gravid og tisset på pinnen...herregud å nedtrykt jeg var den dagen. Så tok jeg en test IGJEN noen dager senere, for mensen kom ikke gitt, det var en strek klar som solen! Det er den beste følelsen i verden :)

Gratulerer med nurk og mann, og hvis du er bekymret for at det skal skje noe - prøv å slappe av :) når du slapper av, har kroppen og nurket det mye bedre. Bare nyt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...