Gå til innhold

Er veldig letta etter ul i dag =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg skrev i et annet innlegg så har jeg kjent veldig lite/ingenting liv de siste 2 ukene, og med de to andre kjente jeg mye fra tidligere enn nå....

Så det var med blandede følelser jeg var på ul i dag og jeg var helt forberedt på at babyen ikke hadde det bra.... Det første jeg så var hjertet og det var det viktigeste for meg. han lille tassen (ja det er gutt nr 3 =) =) = )) sparket og kosa seg, men det så nok ut som han sov igrunn.. veldig rolig type =) Men alt var bra med han og jeg er super duper letta =) =) = )

Håper dere andre får slike opplevelser også, dere som kanskje er litt bekymret av ulike grunner =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig! Gratulerer så mye med gutt i magen da! Vi var også på UL idag, og får også en gutt som det sto helt utmerket til med! (Han var derimot svært aktiv og gjorde mye vesen av seg)!

Skrevet

Så kjekt at alt var ok! Men må si at jeg forstår deg veldig godt! Er selv gravid for første gang og har vært litt urolig fordi jeg ikke har kjent noe liv. Er 19 uker på vei. Men var på ul i dag og fikk se en fin baby der inne. Alt var bare bra med den lille, så det er nok jeg som ikke helt vet hva jeg skal kjenne etter. Føler av og til at nedre del av magen er litt "tung", akkurat som at det er noe inni. Har også kjent at jeg har "pulsen" i magen. Er det barnet jeg kjenner? Kan noen forklare hvordan det kjennes ut når en kjenner barnet?

Hilsen nyskjerrig mor for første gang! :-)

Skrevet

Jeg er også førstegangs og har kjent liv (der jeg er helt sikker på hva det er) i ca 1-1,5 uke nå. Hos meg kjentes de første sparkene som et slags "sug i magen". Så ble det stille. nå er det mer som om man tar armen raskt gjennom vann. (det er vel det noen karakteriserer som fiskehalen?) har et par ganger kjent spark, og det føles som pitte-små dult nå.

Kan også legge til at jeg kjenner pulsen i magen (og ellers i kroppen) og at jeg også har denne tyngdefølelsen innimellom :) masser å glede deg til, det er herlig! og gratulerer med flott baby på UL idag!

Skrevet

Ja, det var utrolig deilig å se hjertet med alle de 4 små kamrene sine, nyrene, magen og alt det andre + morkaka... Alt var bra liksom =)

Liv i magen kjennes på flere måter i grunn. Noe av det første jeg stort sett kjenner er små bobler i magen, nesten som luftbobler... som er steder de ikke skal være (ikke i tarmene o.l) Andre ting er jo denne "halen" og små dult... Har hendt tidlig at jeg har kjent sånne "elektriske" støt i magen eller blæra....

Ikke kjent mere liv i dag heller, men nå vet jeg at alt er ok med bitte lille bror =)))

Skrevet

Takk for info! Godt å høre at andre også kjenner noen av de tingene jeg kjenner. Får vel ellers smøre meg med tålmodighet og vente litt til på skikkelige spark! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...