Gå til innhold

jeg er hjemme alene to uker, HVA skal jeg bruke tiden til?? tips, ja takk!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

barna skal til besteforeldre og mannen skal jobbe borte.. jeg har hele huset for meg selv, er sykemeldt og gravid.. trenger tips til å fylle dagene, kunne tenkt meg å få gjørt noe nyttig, samt å nyte det å for en gang skyld være uten tre barn og mann når jeg har sjansen.. hehe..

har tenkt på

å rydde boder

vaske kjøkken innredning

pusse opp noen barnemøbler

plante litt blomster i hagen

skal shoppe og ordne litt til lillebaby i magen

ordne til noe småtterier som henge opp kroker og hyller osv..

noen andre damer som har tips og ideer? hvordan bruker dere tiden når dere er alene og kan gjøre allt uten å bli forstyrret??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehehe... jeg tenkte rydding når jeg leste overskriften, for det var det jeg hadde brukt tiden til :) Boder og skap hadde trengt det her, så det hadde vært mitt prosjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige deg!

Jeg ville gått på café, lest bøker, brukt litt penger på f.eks manikyr, pedikyr og sånne ting, bare sett litt på hvor ryddig jeg hadde det- og at det varte i mer enn et kvarter:), så ville jeg gått til frisøren, kanskje badet/gått i svømmehallen, gått på yoga eller annen trening, bestilt take-away, gjerne spist ute en dag med venner, kjøpt litt klær, sett en film eller serie, ååååå, listen er uendelig!

Iallefall ville jeg ikke gjort så mye praktisk, du fortjener å bruke tid på deg selv og det du ar lyst til:)

Nyyyyyyyt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde nok sooooovet den første uka, og rydda her og der neste uke, og unnt meg noe avslappende/gøy siste dagene! :)

nyt ukene, de flyr nok fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

signerer deg, 20:04, bortsett fra at jeg bare hadde brukt maks et par dager på å rydde ;)

Kos deg, og gjør minst mulig på lengst mulig tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo, er sykemeldt fordi jeg har gått for mye ned i vekt pga av kvalme og oppkast... er ellers i fin form!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ryddet og vasket. Vasket bort alt skittentøyet - og sovet. Lenge. Jeg hadde ruslet tur, klippet gresset, sett gresset gro, dratt i bassenget og sovet mer. Og jeg hadde IKKE spist middag! kanskje en grandiosa eller stekt egg på brød - men ingenting som krever kasserolle. :) Hehe... Det er så lenge mellom hver gang jeg får være helt alene, at jeg ikke ville brukt den dyrbare tida på å være sosial - ingen hadde sett meg på to uker altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...