Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen inne her som har Erfaring med pergotime?

vært på utredning Å GYN så ikke att jeg hadde noe eggløsning på blodprøvene... å skal nå begynne på en enkelt kur med pergotime. deretter 2 dobble etter det igjen.

Vært prøvere i 2 år..

Mange som Pergotime har hjulpet på?

Del erfaringer.. fakta, birvirkninger å div her da !!:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg gikk på pergotime når jeg ble gravid, så tror det hjalp meg. Fikk mye mer eggløsningsslim enn jeg har til vanlig. I tillegg vet vi at mannen har redusert antall sædceller i sæden, så vi prøvde å "spare han" noen dager før el slik at vi fikk "flere soldater inn!". Og det virka jaggu.

Om du ikke har hatt el i det hele tatt tror jeg det kan ta noen ganger før pergotime virker, men har hørt mange som har blitt gravide med det.

Ønsker deg lykke til!

xx

Skrevet

Jeg har ingen erfaringer enda, men vil bare ønske deg masse lykke til!

Jeg skal begynne på Pergo til høsten, i september, og er veldig spent på om de vil ha effekt på meg, og om vi endelig kan realisere drømmen vår om å bli foreldre....

Jeg heier på dere :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Heisann!

Jeg har nå gått på pergotime i fire runder, hvorav to enkle kurer og nå to dobble. Uheldigvis har det ikke fungert for oss enda. Det jeg har opplevd av bivirkninger er at jeg til tider er veldig fortvilet og lei meg, uten å forstå hvorfor. Dessuten har jeg tydligvis (ja, kl er jo 0200...) fått litt problemer med å sove og en ukjent rastløshet over meg. For å toppe hele greiene, så har jeg hatt hetetokter (om natten) og synsforstyrrelser...! Vel, om vi klarer å skape et nurk sammen, så er det verdt alle bivirkninger og enda litt til:o). Håper Pergotime fungerer for dere!

Skrevet

Jeg har gått en runde på dobbel pergokur. Hadde ingen eggløsning av meg selv, derfor jeg fikk det. Litt usikker på om jeg faktisk fikk eggløsning av pillene, troooor el testen var positiv på dag 24, men ikke helt sikker :-p Var veldig seint i syklusen da, så kan hende jeg bare lurer meg selv :-/

Jeg hadde ikke noe særlig med bivirkninger. Var litt svimmel og småkvalm første dagene jeg gikk på de, men ikke noe mer. Skal prøve en runde til med prøvera først og så dobbel pergo om det ikke fungerte denne gangen.

Masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...