Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen inne her som har Erfaring med pergotime?

vært på utredning Å GYN så ikke att jeg hadde noe eggløsning på blodprøvene... å skal nå begynne på en enkelt kur med pergotime. deretter 2 dobble etter det igjen.

Vært prøvere i 2 år..

Mange som Pergotime har hjulpet på?

Del erfaringer.. fakta, birvirkninger å div her da !!:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :) jeg har ingen erfaring, men lurte på om legen kan skrive det ut eller må det være gyn?

lykke til :)

Skrevet

Jeg har blitt gravid på pergokur nt ro.. Gyn. må skrive ut disse pillene, slik jeg har forstått det, men gynekologen min ville gå rett på dobbelkur med engang.. og det så ut til å virke påmeg.. jeg får nesten ikke el av meg selv, i hvertfall veldig sjelden.. dette fordi jeg ar PCOS.. jeg fikk i tillegg til pergotime, metformin..jeg har ¨å spist metformin siden februar, og kan kanskje si at det har hjulpet, har mye kortere sykluser nå, og jeg har faktisk klart å bli gravid på pergoen, men mistet da i uke 6.. det er i allefall verdt å prøve..

Skrevet

hei :) er akkurat ferdig med kur nr to.. har ikke hatt noen bivirkninger denne gangen..

sist hadde jeg litt hodepine, og egget ville ikke slippe når jeg hadde el.. men fikk el av meg selv 2 uker etterpå.. så nå er jeg på an igjen, og satser på at ting har stabilisert seg :)

lykke til :)

Skrevet

hei:)

jeg har et pergobarn i magen. vi hadde prøvd i 1 år og 9 mnd og var ikke noe galt med noen av oss. eggløsning hadde jeg og.-

men å satte han meg på to dobbeltkurer med en pause mnd imellom. mnd etter andre kur ble jeg gravid og er 15+6 nå:)

Skrevet

Hei.

Jeg har forsøkt pergo.....

Etter å ha vært prøvere i 15 mnd, gikk jeg til gynekolog.

Han skreiv ut pergo til meg, enda jeg hadde el av meg selv....

Ville jeg skulle ta dobbel kur annenhver dag.

Ble gravid etter 1 kuren.... Mistet i uke 12+1, men ble tross alt gravid.....

Har nå begynt på pergo igjen, så får vi se om vi lykkes denne gangen også......

Lykke til :)

Skrevet

Hei, jeg kjenner meg så igjen i det du du skriver..

Jeg har kun hatt en el det siste året og det var i oktober ifjor..

Var hos gyn i mars, fikk påvist PCO og startet rett på dobbel pergo. Fikk ikke el og gikk direkte over på trippel pergo. Fikk ikke el av det heller og ble derfor henvist til fertilitetsklinikk. Venter nå på time der (4mnd ventetid) og imens skal jeg prøve enda en ny runde med trippel pergo. Må gå på provera for å få tr, men idag kom tanta og da skal jeg ta trippel pergo på dag 4-8..

Første gangen fikk jeg ingen bivirkninger, men andre gangen slet jeg veldig med kvalme.. Merket også at kroppen var full av hormoner da jeg grein for nesten ingenting.. Men gikk heldigvis raskt over da jeg var ferdig med å ta pillene..

Det hadde vært en fin overraskelse om jeg får el denne pergokuren, men jeg har ingen store forhåpninger siden det ikke har gått de andre gangene.. Heldigvis er jeg henvist videre slik at jeg får mer hjelp om 4mnd hvis ikke pergo skulle virke..

Masse lykke til til deg, håper pergo gir deg el..

Skrevet

Jeg har et pergo barn! Han ble til etter en dobbel kur. :) Så jeg har veldig god erfaring med det. Fikk heldigvis ingen bivirkninger heller. =)

Håper det klaffer for deg også! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...