Gå til innhold

Hvordan er det i Sharm el Sheik?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Prøver å finne en billig tur nå i sommer, og ser ut til at Sharm el Sheik er det billigste vi finner. Hvordan er det der?

Reiser to voksne og en fem-åring, vi er hovedsaklig ute etter å kose oss i varmen og med bading :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er iallefall varmt. Jeg har bare vært utenfor Sharm, og riktignok rett etter 11 sept.attentatet.

Men vi kunne ikke bevege oss utenfor hotellkomplekset. Muslimene der nede hatet oss jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit nok... Lukter møkk overalt siden vannsystemene de bruker når de vanner plener og planter ikke er tipp topp, det er skittent og fælt, men det er veldig godt og varmt!

De som jobber på hotellene er ålreite folk, de andre er ekstremt masete. Småbarna hopper på deg for å selge deg armbånd og kjeder, og gjør igrunn det meste for å tigge penger.

Vi har vært der alene bare oss voksne, men skal vi dra dit igjen blir det hotellferie med all inclusive, kun for varmen og kosens del. Ikke noe farting rundtom med ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i sharm i høst å kommer fint til å reise ditt igjen med barn..

Vi var lite rundt nå, men var ute på noen båt turer..

Tenkte ikke noe over masete folk, syntes de er mer masete i tyrkia og spania feks.

Vi bodde på Hilton sharm resort(trur jeg det het).. Her var det mange barne familer som bodde, mange små basseng og personalet var hjelpsome og hyggelige..

Om dere ikke vil spise på hotelet hver dag så har de Hard Rock Cafe,Tgif,KFC,Pizzahut og i hvertfall mcdonalds.. Og på strandpromenaden ligger det en super kinesisk resturant hvor de var super hyggelige og maten var fantastisk.. Her lager de å et show ved grillen.. Morro for barna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dra !

Skal aldri tilbake , Fæle folk på hotellet som sto å lo når gutten min ble borte.

Trodde jeg skulle klikke på dem .

De tok masse xtra penger av en venn , hun hadde ikke noe valg , måtte betale for å få tilbake passet sitt.

Da de tar pass på hotellet å beholder det.

Hun ville ikke gifte seg med den ene muslimen der, derfor gjorde de dette.

Kjempe dårlig shopping!

Må betale for alt hele tiden .Små ting.

Å alle maser etter penger fra deg hele tiden.

De har ingen grenser!

Pluss bombe alarm gikk av. Skummelt!

Ikke dra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...