Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 Mange som har vært/er kvalm og uvel før fødsel?
LilleS Skrevet 4. juli 2011 #2 Skrevet 4. juli 2011 Jeg er ikke i form om dagen.. Skikkelig uggen, kvalm og tidvis dårlig i magen, men er 5 uker igjen- så satser på at det er en stund til fødsel enda God bedring!
utkledd Skrevet 4. juli 2011 #3 Skrevet 4. juli 2011 Hei, Jeg har også de siste dagene blitt skikkelig kvalm, uvel og svimmel. Har flere ganger måtte sette meg ned i fare for å svime av. Er i uke 35 nå. Trodde dette kanskje kom av varmen. Har også fått uvel mage og mye mensenmurringer. Er første mann her så vet i grunn ingenting om det er vanlig å ha det slik de siste ukene.
Billie Jean Skrevet 4. juli 2011 #4 Skrevet 4. juli 2011 Jeg er litt kvalm om dagen. Spurte jordmor om det, og det var visst vanlig at de som var kvalme i begynnelsen av svangerskapet fikk denne tilbake mot slutten. Men absolutt mye mindre kvalm enn jeg var til å begynne med - heldigvis:)
utkledd Skrevet 4. juli 2011 #5 Skrevet 4. juli 2011 Hjelp - godt å høre det ikke blir så ille (forhåpentligvis) som i begynnelsen for det var helt forferdelig. God bedring! .
1frafør_1påvei Skrevet 4. juli 2011 #6 Skrevet 4. juli 2011 Er 38 uker i dag og har vært uvel/kvalm de siste ukene..var plaget med kraftig kvalme de 4,5 første mnd, men det er heldigvis langt fra SÅ ille nå :-)
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 4. juli 2011 #7 Skrevet 4. juli 2011 Jeg var dårlig i magen 3-4 dager før fødsel, og spydde som en gris dagen før ) Ringte føden for det kom litt blod i oppkastet, så ble litt skeptisk av det. Hu sa bare: snakkes om 24timer. 28timer senere kom jeg inn og fødte.
Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2011 Oioi, kanskje det er et tegn på no er i gang
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 4. juli 2011 #9 Skrevet 4. juli 2011 Mange dager igjen?? Er du litt uggen om dagen eller??
Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #10 Skrevet 4. juli 2011 Har 19dager igjen til termin. Har også hatt modningsrier i snart 2 uker.. Jaaa, kan vel si at formen idag har ikke vært helt på toppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå