Gå til innhold

Kvalm og uvel i slutten av svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange som har vært/er kvalm og uvel før fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke i form om dagen.. Skikkelig uggen, kvalm og tidvis dårlig i magen, men er 5 uker igjen- så satser på at det er en stund til fødsel enda :)

God bedring!

Skrevet

Hei,

Jeg har også de siste dagene blitt skikkelig kvalm, uvel og svimmel. Har flere ganger måtte sette meg ned i fare for å svime av. Er i uke 35 nå.

Trodde dette kanskje kom av varmen. Har også fått uvel mage og mye mensenmurringer.

Er første mann her så vet i grunn ingenting om det er vanlig å ha det slik de siste ukene.

Skrevet

Jeg er litt kvalm om dagen. Spurte jordmor om det, og det var visst vanlig at de som var kvalme i begynnelsen av svangerskapet fikk denne tilbake mot slutten. Men absolutt mye mindre kvalm enn jeg var til å begynne med - heldigvis:)

Skrevet

Hjelp - godt å høre det ikke blir så ille (forhåpentligvis) som i begynnelsen for det var helt forferdelig.

God bedring! :).

Skrevet

Er 38 uker i dag og har vært uvel/kvalm de siste ukene..var plaget med kraftig kvalme de 4,5 første mnd, men det er heldigvis langt fra SÅ ille nå :-)

Skrevet

Jeg var dårlig i magen 3-4 dager før fødsel, og spydde som en gris dagen før :o)

Ringte føden for det kom litt blod i oppkastet, så ble litt skeptisk av det. Hu sa bare: snakkes om 24timer. 28timer senere kom jeg inn og fødte.

Skrevet

Oioi, kanskje det er et tegn på no er i gang :o

Skrevet

Mange dager igjen??

Er du litt uggen om dagen eller?? :P

Skrevet

Har 19dager igjen til termin. Har også hatt modningsrier i snart 2 uker..

Jaaa, kan vel si at formen idag har ikke vært helt på toppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...