Gå til innhold

Noken som veit kva kjønn som ligg i magen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Eg var på ultralyd i sist veke og fekk veta at det ca 80% sjangs for at det er ei jente...Ellers så var alt fint og normalt...Har termin den 04. des.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på ultralyd idag, og vi får en gutt :) ellers var alt suverent med han!

Skrevet

En jente;)

Skrevet

Har tatt fostervannsprøve og vet 100% sikkert at det er ei lita jente. Skal på UL fredag og er spent på terminen og om alt ser bra ut.

Skrevet

Skulle egentlig ikke vite, men syntes jeg så en liten tut, så det blir nok gutt nr 3 i dette huset :) Gleder oss masse til å få en liten baby igjen!

Skrevet

Var på UL i går den 14. og da fikk vi se at det var en liten prins der inne, akkurat det jeg og sambo trodde :D Glede! :D

Skrevet

Vi var på UL 11 juli og der fikk vi se en frisk,liten gutt=)

Ny termin,11 desember=)

Skrevet

Var på UL 5 juli, og fikk vite at vi får en frisk liten gutt <3 Akkurat som mamma har følt hele tiden. det er så spennende :)

Skrevet

Vi var på ultralyd 12 juli, og der var det en jente:)

Skrevet

Her ser det ut til å bli ei lita jente :)

Skrevet

Hei

Jeg skal på ultralyd onsdag 27 juli. Jeg har veldig lyst til å vite det denne gangen, men mannen min vil ikke vite det... Så må vel vente i spenning da, slik jeg gjorde med 1 mann også hehe...

Da trodde jeg hele tiden at jeg sku få jente , men ble en store gutt :)

Uansett så er det ikke viktig hva kjønn det er , bare de er friske og alt er bra :)

Men kanskje jeg må bruke denne uken på å overtale han til å ville vite det hehe :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi kunne ikke se kjønn på ord. ul, så var på ul igjen igår for å se kjønn. Der var det ikke vanskelig å se at det er en gutt vi venter <3

Skrevet

Vi venter ei lita jente :) Me to gutter på 6 og 4 fra før var dette gøy :)

Skrevet

Her blir det en gutt! Og gjett om vi ble overrasket da terminen ble flyttet fra januar 2012 til desember 2011...

• 1 måned senere...
Skrevet

Vi får en gutt den 31.12. Forhåpentligvis noe før!!

Skrevet

Her får storebror en liten lillebror. :)

Skrevet

Her blir det en liten gutt till :) har en på 17 månader fra førr hjemme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...