Noah 08. Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 Hadde ingen g-test så tok en el-test på morgen urin i dag,fikk opp en godt synlig,men ikke sterk strek.. Flere som har opplevd dette ,var dere gravide ? Skal ta en g-test på onsdag om ikke tanta kommer..
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 4. juli 2011 #2 Skrevet 4. juli 2011 Jeg har tatt el-tester flere dager på rad og de har vært veldig positive.. Har bestilt g-tester og håper jeg får dem i posten i morgen. Har ikke ikm før til helgen, men kommer nok til å teste så fort jeg får testene i posten. Får håpe at tanta ikke dukker opp og at du får en positiv g-test.
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 4. juli 2011 #3 Skrevet 4. juli 2011 hei jenter sist jeg var gravid hadde jeg knall positive el tester hehe så det var derfor jeg skjønte jeg var gravid lykke til å håper dere får positiv test
Noah 08. Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2011 Tok en el-test i dag og,den er ikke knall positiv,men ser streken godt.. hmm.. på tide med en g-test i morgen Takk,lykke til dere og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå