Maiblomst28 Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 Jeg er så frustrert. Har vanligvis 29 dagers syklus (som en klokke). Jeg skulle hatt mensen 29.juni. Jeg hadde litt vondt i magen den dagen, og da trodde jeg mensen kom.. men den har ikke kommet enda. Alle testene er negative! Jeg har ikke prøvd med morgenurin enda. Er det flere som har hatt det slik? Burde ikke testene vise at jeg er gravid når jeg tar dem på dag 4?? pp3
Maiblomst28 Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #2 Skrevet 8. juli 2011 9 dager på overtid. Fortsatt negative tester. Kjipt! Spesielt i disse dager hvor det er hvitvin og grillfester over alt. Jeg liker ikke å være i grenseland. Kjæreresten min synes jeg er litt gal. Han mener at jeg må stole på testene. Kanskje jeg bør det. Men jeg synes det er så rart. Det har aldri skjedd før at jeg har vært forsinktet. Nå får mensen komme før jeg blir crazy... Ja ja.. Jeg skal vente en uke til før jeg drar til legen og sjekker om noe er galt. Kanskje jeg er i overgangsalderen i en alder av 28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå