Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #1 Del Skrevet 4. juli 2011 Hvordan holder dere ting i sjakk. Har bare hatt det ille de 3 siste årene og det ender alltid opp med en forferdlig bihulebetennelse. Tar tabeletter, øyedråper og nestdråper. Men kommer i gang for sein tror jeg. Hva gjør dere når alt tetter seg? Er det bare å vente til høsten... Huff blir gal, hehe. Tips tas mot med takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #2 Del Skrevet 4. juli 2011 Det blir automatisk litt unntakstilstand her hjemme hvis jeg blir dårlig. Men jeg har aldri får bihulebetennelse av det, og jeg er skikkelig angrepet. Jeg anbefaler deg å starte vaksinering hvis du er så plaga med bihulene. Blir ikke noe problem å få det innviglet for deg. Sjansen for å bli kvitt det er jo iallefall større! Få deg en time til legen og få henvisning til øre.nese-hals, så kan du starte til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #3 Del Skrevet 4. juli 2011 Takk for svar. Ja skal gjøre det. Men vil tro mange har det enda verre. Alt er bare kaos her også. hehe, ser ut som det bare blir å droppe sydentur om 1 uke også. Kan vel ikke fly nå kanskje. Eller kan man ta nesedråper og smertestillende? Surt å ødelegge for hele familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #4 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg har brukt smertestillende. Men mener du nesespray mot forkjølelse i tillegg til den du bruker for allergien? Har aldri tenkt tanken før engang! Kanskje det blir kluss da? Hm.. Bare du klarer å holde energinivået oppe skal det vel ikke være noe grunn for å ikke dra til syden! Man blir litt slappere og trøttere av allergi og det er kjedelig:p, for det er jo på sommeren man har lyst til å gjøre så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #5 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg tenker på flygingen jeg da. Kan det være farlig? Eller kan det bare gjøre ekstra vondt når man er tett? Ja jeg har prøvd vanlig nesespray nå ja, for jeg er desperat. Ser for meg at når det går over til bihulebetennelse, så er det ikke allergien i seg selv som er problemet. Hmm, kanskje bare holde meg til det vanlige. Ja jeg får bare være slapp og sur, huff, fælt om barna ikke får tur. Så får kjøre på med masse rart og håpe flytueren går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #6 Del Skrevet 4. juli 2011 Åh, jeg føler med deg! Har det på samme viset. Bruker også vanlig nesespray for å åpne litt opp, og så bruker jeg neseskyller med saltvann etterpå for å få ut all guffa, og unngå bihulebetennelse. Det nytter ikke å prøve å skylle når nesa er helt tett, så da bruker jeg nesespray selv om det kanskje ikke er helt optimalt. Å få skylt skikkelig er alfa og omega for meg ihvertfall, ellers samler det seg uante mengder dritt oppi der, og jeg kjenner hodepinen komme med en gang. Ellers er akupunktur en livredder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #7 Del Skrevet 4. juli 2011 Takk for svar jenter. Kjipt at dere sliter med det samme. Egentlig en bagatell, men makan hvor sur og uopplagt man blir. Ja her skylles det også med nesehorn. Men ikke en dråpe gjennom. Får gjennom en dråpe eller to etter litt nesespray eller når et av nesborene plusetlig bestemmer seg for å være delvis åpent i to minutter.. Sutrer fælt no, hehe. Gleder meg til høsten:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå