Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #1 Del Skrevet 4. juli 2011 Er det vanlig å bytte ut senga etter en viss tid? Har du gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #2 Del Skrevet 4. juli 2011 Kommer mye ann på kvalitet. En middels seng bør holde 10-15 år, etter den tid begynner de ofte å bli udelikate selv om alt er i orden med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #3 Del Skrevet 4. juli 2011 En seng kan holde i over 100år. En madrass derimot bør man skifte ut etter 10år. En hodepute skal faktisk bare holde i 6mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #4 Del Skrevet 4. juli 2011 Skal en hodepute bare holde i 6 mnd? Hvilke hodeputer snakker du om? Jeg har hatt mine dunputer i mange år, og etter en vask og tromling er de akkurat som nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #5 Del Skrevet 4. juli 2011 Ja, putene er like fine. Det er verre med alle bakteriene. Så det på Oprah....må vel være sant da:) Så om du er mye syk - så skift pute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #6 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg har ei billig rammemadrass fra Ikea. Den har holdt i 20 år, og jeg skifter bare overmadrassen etter noen år. Den er for oss like god som ny enda Den kostet vel 3000 med gavl i sin tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #7 Del Skrevet 4. juli 2011 Det er mye derfor jeg vasker og tromler putene. Altså for å få bakteriene til å forsvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå