<3nurket Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 Hva synes dere om disse navnene: Christopher Isabel, Dina, Lisa ?? vanskelig det her med navn
prebs Skrevet 4. juli 2011 #2 Skrevet 4. juli 2011 Jeg liker Kristoffer hvis det skrives slik. Lisa er søtt, Dina ok, liker ikke Isabel.
Giss Skrevet 4. juli 2011 #3 Skrevet 4. juli 2011 Christopher er pent. Isabel også. Dina og Lisa er litt for sukkersøtt for meg men helt ok navn.
sommertiara Skrevet 4. juli 2011 #4 Skrevet 4. juli 2011 Liker ikke Christopher, uansett skrivemåte. Isabel er pent, men litt sukkersøtt. Lisa og Dina er helt ok.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 5. juli 2011 #6 Skrevet 5. juli 2011 Christopher har aldri vært pent, Kristoffer er både pent og tøft. Dina er er stødig og flott, Lisa er greit, Isabel er i "ekstremt sukkersøtt-kategorien" og i bunn og grunn et ganske dårlig navn.
Synnøve_Solbakken Skrevet 7. juli 2011 #8 Skrevet 7. juli 2011 Kristoffer skrevet sånn er fint. Lisa og Dina er ok. Isabel og lignende gir meg gysninger.
LilleBitteliten Skrevet 7. juli 2011 #9 Skrevet 7. juli 2011 Kristoffer er greit. Dina er vakkert, Isabel er litt fint og litt ikke fint, Lisa er kjedelig og ikke så fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå