Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #1 Del Skrevet 4. juli 2011 I sommer mens barna har hatt sine helger hos pappa, hang jeg mye sammen med en jeg kjenner fra før og egentlig har kjent veldig lenge. Han har vært her og grillet sammen med meg, barna og flere andre venner, så de har hilst på ham før ting utviklet seg. Han liker meg veldig godt, og jeg han. Vi dro hjem til meg på fredag og han overnattet her, vi har en veldig god tone. (barnefri helg) Nå kommer han en tur ikveld og vi skal spise pizza og se film, jeg har barna så jeg sa at overnatting må vi nesten ta en annen gang. (Vi drar på ferie om 2 dager og kommer ikke tilbake før han har reist hjem, han bor sør i landet:( ) Nå tenker jeg litt sånn, er det galt av meg å være sammen med han på kvelden når barna sover, evt ha sex med ham? De har jo møtt han som min venn og bare det, så jeg synes overnatting blir litt for heavy. Jeg vet ikke jeg, hva synes folket der ute om slike situasjoner? Er dette drøyt av meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #2 Del Skrevet 4. juli 2011 Man kjenner sine barn best og mitt barn (hun er 2 år) ville ikke likt, om hun kom inn til meg på natta, at det lå en mann i sengen min. Selv om hun kjente ham så kjenner jeg henne såpass godt at det er noe jeg må ta gradvis og på hennes premisser. Jeg vet ikke hvordan dine barn er, men her i huset hadde det vært ALT for tidlig. Jeg skal være bra sikker på at det er et forhold som kan vare for jeg innvolverer barnet mitt inn i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #3 Del Skrevet 4. juli 2011 Nei gu bevares, det er ikke snakk om overnatting her, det mener jeg og er uaktuelt! Jeg tenker mer er det galt av meg å i det hele tatt ha han på besøk her om kvelden? Han drar jo hjem etter film osv, dessuten blir det neppe noe forhold ut av dette ettersom han bor så langt unna, dette er jo mer for selskapets skyld, HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #4 Del Skrevet 4. juli 2011 Å ha venner på besøk for å se film er noe jeg har ganske ofte. Så det ser jeg ikke noe galt i:-) 14:26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #5 Del Skrevet 4. juli 2011 Ok, nei det er på en måte det jeg og tenker ettersom ungene vet at han er min venn og har sett han før, skulle eldste finne på å komme opp i stua.Kansje man attpåtil kan snuggle seg under teppet å sitte inntil hverandre mens man ser film, kos;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #6 Del Skrevet 4. juli 2011 Gjør det:-) Jeg trodde du mente overnatting og sex, og der er jeg veldig streng. Sikkert fordi hennes pappa ikke er i bildet og jeg ønsker ikke at hun skal oppleve å miste flere. Om du skjønner? Men klart man kan ha venner på besøk;) Og som sagt: Ingen kjenner dine barn bedre enn deg og du vet sikkert hva de kan, og ikke kan, takle;) 14:26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #7 Del Skrevet 4. juli 2011 Nei overnatting blir helt feil for min del, det føler jeg på meg Ja jeg skjønner veldig godt hva du mener, jeg hadde en mor som var ganske ivrig på å introdusere sine nye menn til meg når jeg var liten, og stor for den saks skyld. Ikke ok! Det frister jo litt med tanke på sex, men jeg vil nødig at eldste skal ferske oss liksom. Så litt kos på sofaen tenker jeg er greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå