Gå til innhold

Trenger dagmamma/familiebarnehage fra august i Bergen

Anbefalte innlegg

Vi trenger en trygg og erfaren dagmamma eller plass i familiebarnehage til vår lille datter Vera, nå 10,5 mnd, fra august 2011. Vi foretrekker at det er flere barn der. Vi jobber i sentrum/sandviken området og flytter til Gravdal på Laksevåg i august. Er det noen som har ledig plass? Kontakt oss på [email protected]

Fortsetter under...

Hei,

Vet ikke om det blir aktuelt, men jeg tilbyr iallefall plass til deres datter hos oss på lillesotra (1,5km ifra Straume kjøpesenter mot Foldnes) ifra ma.29.8, fulltid eller deltid.

Vi bor i ett koselig hus med hage og liker å være mye ute og leke:-)

Jeg har mye erfaring av barnepass, 5 egne barn (4 av dem voksne og flytta ut), og jeg har jobbet i barnehage. Jeg tar imot 2-3 barn 29.8, siden de 3 jeg har nå skal begynne i barnehage i august.

Referanser gis om nødvendig.

Ta kontakt på tlfnr: 41279267

Mvh.Ranveig

Hei! Jeg heter Irene. Jeg kommer fra Filippinene. Jeg har selv 7 måneder liten pike. Jeg kan ta i mot dagmma jobb. Jeg kan begynne når som helst. Hvis du er interessert du kan ringe meg 90185152 så vi kan snakke om dette.

mvh, irene

Hei.

Jeg heter Darina og kommer fra Builgaria. Jeg bor i Bergne sentrum.Jeg er 48 år og har stor erfaring som dagmamma i Hellas. Jeg kan begynne umiddelbart og kan jobbe heltid eller deltid, mandag til søndag, på dag- eller natt- tid. Jeg liker å passe barn og er en veldig ansvarlig damme. Jeg koker fantastiske retter, supper og deserter. Kan også vaske barnas klærne og renholde huset/leiligheten. Ta kontakt med meg: 97689565.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...