Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde babyer sover hele tiden jeg? Tydeligvis ikke. Så ikke helt en slik baby komme nei, vertfall ikke arvet mamma og pappas sovehjerte. Sover aldri på dagtid omtrent, og skal KUN ligge i armene. Kan ikke legge han i vugge, seng eller vogn. Veeeldig travelt, vertfall nå etter min kjære begynte på jobb igjen. Frustrert! Alle andre rundt meg får skikkli sovebabyer, og har tid til å gjøre andre ting enn bare amme og bære på..

Flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det slik i starten før det ble varmt nok i været til å trille tur. Han likte ikke å bli lagt i vogna, men sovnet innen 5 min når vi trillet, og sov ofte 2-3 timer etterpå. Trur han var omtrent 5 uker når det begynte å gå seg til. Men han sov bare den ene dubben på dagtid og spiste ellers hver 1,5 timer. Begynte med flere kortere dubber ved ca 3 mnd alder. Sover fremdeles bare 3 ganger 45 min i la dagen.

Skrevet

Min gutt på 8 uker sover sjeldent i løpet av dagen, noen få korte lurer hviss jeg er heldig. Men mitt problem er at han sover bestandig ved puppen, å han pupper OFTE, så han får nok den søvnen han trenger på den måten. Man skal jo strebe etter at barnet ikke skal sovne ved brystet, men jeg synes det er forferdelig vanskelig å få til...

Skrevet

uff...vet hvordan dette er.

Jeg har tvillinger ppå 5,5mnd, og ingen av de sov på dagtid de første to mnd..bare 10 min, og måtte bare holde eller bære begge for at de skulle sove.. Var utrolig slitsomt.. Tror det var noe som skjedde runddt 2,5-3mnd. De likte ikke vogna heller til å begynne med,men den ble virkelig redningen etterhvert :) Har ingen gode tips å komme med, da jeg endte opp med å holde og bære selv. Det eneste stedet jeg fikk de til å sove etterhvert var på sofaen pakket inn i dyner tett inntil meg. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...