Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så usikker på om jeg orker å få nr 2.. Bare tanken på å gå gravid igjen grøsser meg. Problemet er at det passer godt inn med jobben, og tidspunktet nå fremover et par mnd. Samt at gubben gjerne vil ha en til. Kanskje vente å prøve på august barn, men så er det sjansen for at det ikke går. har ikke muligheten til å vente et helt år på å få barnehageplass.

Nei bare surr dette. Ville vel skrive det ned, sånn at det var offisielt at jeg kanskje vurderer det. Hva med dere? Når passet det å prøve å få nr 2 for dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For oss passer det nå!:-)

Vi har en sønn på 15mnd med cp, men sånn som vi ser det vil ikke ting bli noe enklere framover. han vil dessverre ikke bli veldig selvstendig og klare mesteparten selv. Det vil bli tøfft, men da velger vi å starte prøvingen nå og ikke vente siden ting ikke vil bli lettere med han vi allerede har:-)

klaffer det denne pp her så får jeg termin rundt bursdagen til lillemann:-) Og april er en fiiiin tid å få barn <3

Skrevet

Dattrenen min er 21 mnd og veldig aktiv, må passes på hele tiden. Så kommer til å bli tøfft hvis jeg blir gravid og ikke orker så mye. Hadde veldig mye kynnere og var sliten sist. Så vet ikke helt... Jeg får termin rundt slutten av april hvis det skulle klaffe, men må tenke litt.

Skrevet

skjønner:-)

jeg hadde bekkenløsning sist og håper jeg slipper det denne gangen. Men man vet jo ikke. Og da ha en sønn som ikke han gå eller lignende enda blir fryktelig slitsomt, men men:-)

Skrevet

Vi har en gutt på snart 9 måneder, og har startet prøvingen nå. Dette er også en aktiv gutt, reiste seg da han var 6,5 måneder, men ellers stort sett blid:) Blir nok slitsomt å gå gravid og ha en liten rakker her hjemme, men har lyst på to tette. Ellers tror jeg det ikke blir såå mye lettere før han er en 3 år, og det er for lenge for min del:)

Skrevet

Da bestemte jeg meg bare for å hoppe i det. Ikke sikkert det klaffer på første forsøk, selv om det gjorde det sist. Blir spennende dette... Gruer meg lveldig, men gleder meg litt. Vi får se, holder dere sikkert oppdatert.

Skrevet

Vi har en gutt som nettopp er blitt 3. Nå er vi akkurat startet med å prøve å få en til. Håper det ikke tar for lang tid. Vi hadde nok prøvd tidligere hvis vi kunne, men utenlandsopphold og utdanning gjorde at vi utsatte det litt. Jeg tror 3åringen vår blir en strålende storebror! Uansett hvordan man velger å gjøre det, så tror jeg det føles helt riktig når det lille nurket ligger der i armene :)

Lykke til!

Skrevet

Vi prøver på nr 2 nå, snuppa er snart 17 mnd.. =) Klaffer det snart så blir det litt over 2 år i mellom dem =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...