Gå til innhold

Noen som har opplevd i graviditeten?

Anbefalte innlegg

Jeg våknet med noe som kjentes ut som et slag meg et balltre ned i bekkenet, og et konstant press ned. Det ble etterfulgt med ubehagelige press ned etterpå. Ungen ligger langt nede og har festet seg, så det kan ikke være spark.

Noen som har opplevd det før?

Er ca 3 dager fra termindatoen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143376270-noen-som-har-opplevd-i-graviditeten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det førstemann?

Jeg er gravid med nr 3, og kjenner veldig igjen følelsen du har.

Det er bekkenet ditt som får gjenomgå, og det er dritvondt. Kjennes ut som når du ramler på en guttesykkel og få et bein på hver side *skrekk og gru*

Hvis babyen din ligger med hodet ned, er det press fra hodet du kjenner. De baner seg vei, og det kjennes som nedpress. Den føleslen vil du kjenne mer og mer for hvert svangerskap.

Jeg holder en knapp på at fødselen er i gang. :)

Da jeg fødte sist hadde jeg bare en liiitte rie i timen det siste døgnet, men følte stadig vekk at hun liksom gnikket hodet nedover. Det er skikkelig vondt og ubehagelig. Føltes ut som bekkenet skulle sprenge hver gang hun satte igang.. Men plutselig satte fødselen i full gang :)

Lykke til med forestående, hold oss oppdatert??

:)

Annonse

Fødsel starter vel gjerne med murringer/rier eller vannavgang.

Det blir veldig ømt når man får denne nedpressfølelsen.

Jeg har 7 dager igjen til termin, og av og til føles det som hun prøver å komme seg ut for å trekke pusten;) Ubehagelig!

Hilsen jeg over her som er 3. gangs

Var vist ingenting... men dagen der på så fikk jeg magevondt og det ble null liv etterhvert utover natten og morgenen.

Etter sjekk på sykehuset ble jeg sendt direkte til keisersnitt. Morkaken hadde løsnet og lille i magen fikk nesten ikke næring, men heldigvis nok til å overleve.

Nå er alt bra med oss begge to, hun og jeg er begge blitt matvrak og storkoser oss hjemme :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...