pipei Skrevet 4. juli 2011 #1 Del Skrevet 4. juli 2011 I dag var vi hos gynekologen min for å se på det lille nurket i magen. To armer, to bein og ett hjerte som banket som bare det:)) For en lykke det var å se den lille for første gang, helt uvirkelig! Gled dere til det er deres tur:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
02,05 og 12, haaper vi:) Skrevet 4. juli 2011 #2 Del Skrevet 4. juli 2011 Det har jeg ogsaa:)) Utrolig herlig aa se det lille hjerte ja!! Kos deg videre i svangerskapet ditt:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutte87+ februar spire! Skrevet 4. juli 2011 #3 Del Skrevet 4. juli 2011 hvor langt er dere på vei? jeg er 6+4 i dag og skal til UL 12 juli. Da er jeg 7+5. Gleder meg så utrolig mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pipei Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg er 10+1 i dag ) Ja, det må du virkelig glede deg til ) Lykke til begge to ) klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hurra_gravid Skrevet 7. juli 2011 #5 Del Skrevet 7. juli 2011 jeg var på ultra lyd idag. er nå i uke 7 + 1. var topp å se at hjertet slo. lille spiren var nå 10,8 mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå