elin Skrevet 4. juli 2011 #1 Del Skrevet 4. juli 2011 Hei igjen, damer. Nå har jeg snakket med sjefen for teknisk her, og han har en forklaring på hva som skjer: Vi beklager på det sterkeste den siste tidens ytelsesproblemer på bim/dib. I perioder har sidene på bim/dib vært veldig trege. Det å finne årsaken til dette, og deretter løse problemene permanent, har høyeste prioritet hos oss. Leverandøren av den tekniske løsningen, samt leverandøren som har driftsansvar for bim/dib jobber kontinuerlig med feilsøking/feilretting. Det har vist seg at det er et komplekst problem, og det har derfor tatt tid å løse. Våre leverandører har nå fire personer dedikert til dette, så la oss håpe løsningen er nær. Vi gir oss ikke før dette er løst. Beklager igjen til alle våre trofaste brukere. Vennlig hilsen Bjørn-Petter. -- Så da håper jeg at det skal løse seg snart. Jeg holder dere oppdatert! Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mor Løvehjerte Skrevet 5. juli 2011 #2 Del Skrevet 5. juli 2011 Klarer ikke å finne noe om årsaken til problemet (jamfør overskrifta i innlegget), men håper som alle andre på rask løsning :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 6. juli 2011 Hei Mor Løvehjerte. Nei, beklager, den overskriften var kanskje litt overivrig. Det er feil av meg å si noe om grunnen, men jeg ville så gjerne påpeke at vi har hundre prosent fokus på at dette skal bli fikset. Og jeg synes faktisk at sidene har blitt hakket bedre de siste dagene. Hva synes du? Hilsen Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mor Løvehjerte Skrevet 6. juli 2011 #4 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg tror ikke jeg har vært her når sidene har vært på det verste, men jeg syns de fungerer ganske bra nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå