Gå til innhold

Aj, så vanskelig å vurdere om noe er på gang......blir det 4. juli barn på meg???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde termin for 5 dager siden, ikke kjent noen tegn før i går kveld da jeg fikk mensmurringer og litt rosa på toalettpapiret. Har ligget stortsett hele natten med "tak", dvs menssmerter jeg har måttet puste meg gjennom ca hver 10-20 min..... I morges kom det slimete blod på papiret (beklager detaljer!), mannen og jeg var ganske sikker på at nå skjer det (helt likt sist gang, er annengangs), men føler det dabber litt av nå. Takene varer bare 10-15 sekunder. Skal føde på Ullevål, vurderer å rusle bort dit og bare ta en lunsj eller noe.........er jo nydelig vær. Så kan jeg sjekke inn om det blir alvorlig action.Tipper de har mye å gjøre der og ikke vil ha meg inn før det er liiiike før. Hva ville dere gjort? Uff, idiotisk spørsmål, vanskelig for andre å vurdere...........Kanskje de lar meg komme inn, sjekke åning, bare høre at alt er ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville gjort som du tenker, gått en tur, spist en saftis (det gir ungen et kick og at den bykser rundt kan faktisk trigge sammentrekningene litt) og bare ventet for å se..

Starten på mine fødsler har vært ganske forskjellige, men en vet jo aldri. Det er jo uansett på tide for babyen din å komme ut, så du slipper nok vente så veldig lenge.

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå innom da vel. Om det er mye styr der og du ikke har det "verre" enn det du har det nå, er det ikke sikkert de har tid til deg, men en gåtur kan også få igang fødselen :) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å takk for svar! Så hyggelig å ha noen å lufte ting med her inne.....Skal dra bortover, ringte føden og de sa det bare er å komme. Saftis hørtes godt ut på en dag som denne!! Guri så spennende............

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...