trompetisten Skrevet 4. juli 2011 #1 Del Skrevet 4. juli 2011 Har en gutt på snart 1 år, og som har vært helt umulig å få til å sove ute blant folk. Hjemme sover han to ganger pr dag på ca 1,5-2 timer pr gang. Men i bil eller ute på butikk/tur etc er han umulig. Vi har også prøvd å kjøre på sen kveld/natt for at han kanskje skulle sove da, enda på visen var at han sov i ca. 25-30 min og var våken resten av bilturen (4 timer). Sommerferien står for tur, og vi skal til Danmark. Storesøster er blitt lovet en tur på Legoland, og kanskje løveparken. Men ser for meg at det blir et mareritt etterhvert for lillebror som ikke vil sove i bil og ikke sove i vogna når vi er ute på noe. Noen som har hatt slike nysgjerrigper som ikke har hatt tid til å sove, som har tips til meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #2 Del Skrevet 4. juli 2011 Har nok ingen tips,men vi har en på 15 mnd som ikke sovner særlig enkelt også. Hun har aldri(med et par unntak) sovnet i bil eller vogn, hun sovnet ikke i bilen hjem fra sykehuset en gang. For å få henne til å sovne på dag og kveld kan vi bruke timesvis med byssing og dulling for å "lure" henne til å sove. Et mareritt ja. Lange feriereiser er bare ikke aktuelt i havet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trompetisten Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juli 2011 Vi har ikke noe problem på dag eller kveldstid her hjemme altså. Har aldri bysset han i søvn eller noe. Er bare vanvittig nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå