Messy + spire Skrevet 4. juli 2011 #1 Del Skrevet 4. juli 2011 I dag møtte jeg ei fantastisk dame. Hun var så utrolig behagelig å snakke med. Kjempehyggelig var hun! Da jeg kom dit i dag så visste jeg egentlig ikke hvorfor jeg hadde oppsøkt henne. Hun sa at innerst inne visste jeg det, og at vi under timen komme til å finne ut av det. Jeg la meg på en benk og hun begynte å føle på energiene mine. Jeg fikk en merkelig følelse på de stedene hun hadde hendene. Ikke ekkelt, men rart, samtidig litt godt. Hun fortalte veldig mye om meg som person på de ulike kroppsdelene, og alt stemte. Ut i fra det hun fortalte, så lærte jeg meg hvordan jeg skal takle enkelte ting i livet. Veldig godt å lære om seg selv Da hun kom til magen så sier hun plutselig at energiene mine sier til henne at jeg veldig ønsker å få barn. Jeg fortalte at vi prøvde, og spurte samtidig om hun kunne se om vi ble gravide. Hun svarte at ja, det skulle vi. To ganger skulle jeg bli gravid. Hun så klart en lyshåret gutt. Hun så en til, men hun trodde kanskje at det var ei jente. Samboeren har fått vite akkurat det samme fra en annen klarsynt tidliger, så det var litt morsomt Vi snakket mye den stunden jeg var der, og jeg føler nå at ting har falt litt mer på plass i livet mitt. Det er mye jeg har tenkt på og fundert over som jeg nå fikk svar på. Hun sa også at jeg selv har evner, feks at jeg er sanndrømt. Dette er noe jeg selv har trodd, så det var godt å få det bekreftet. Nå kan jeg faktisk utvikle disse evnene, for nå vet jeg at de er der Hun mente også at jeg så auraen til folk. Hun ba meg prøve på henne, og jeg så faktisk auraen. Jeg ble så glad! Og de fargene jeg så vet hun stemmer på henne, så det var ekstra morsomt Jeg så feks healingfargene på hånden hennes, og jeg ante ikke noe om disse fargene på forhånd. Jeg er i allefall glad jeg valgte å oppsøke henne¨ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143376111-v%C3%A6rt-hos-klarsynt-healer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå