Gå til innhold

Barneforsikring. Har dere det? (samme som bim)

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å gå igjennom forsikringene våre nå og forsikringsmannen nevnte barneforsikring. Har prøvd å søke litt på nettet for å se om d blir anbefalt og alt blir jo delvis anbefalt men er d realistisk? Hvor mange av dere har det eller har tenkt å kjøpe det til deres barn? Jeg har en gutt som er veldig mye syk, sliter veldig med luftveisinfeksjoner og har allerede fjernet polypper og satt inn dren i begge ørene + har astma så regner ikke med jeg får den beste forsikringa uansett så er d da noen vits? Har en veldig bra reiseforsikring gjennom utdanningsforbundet og en del blir jo dekket der + at de har en eller annen form for forsikring i barnehagen han går i også (går i privat bhg som er del av Trygge barnehager).

Noen som har formeninger om dette emnet, erfaringer å dele?

Fortsetter under...

Annonse

Jeg tegnet barneforsikring på eldstegutten min, og rett etter 5 års dagen ble han kronisk syk, og har fått utbetalt 17 % av den, som overformynderiet forvalter til 18 års dagen. Jeg er VELDIG glad jeg hadde forsikring på ham. Han kan ikke få forsikring noen andre steder nå....

Han mellomste har jeg også forsikret... men han er heldigvis frisk og rask.

Jeg skal inn og forsikre lille tulla mi nå snart... Ville IKKE vært foruten barneforsikring nei!

Vi tegnet med en gang barnet var født....så gikk det 3 månder før den tredde i kraft.

Jeg tegnet selv en uføreforsikring for jeg tenkte at når jeg blir en 50-60 år kunnet jeg ha fått bruk for den, det gikk det gikk ikke mer en drøye 2 månder før jeg fikk bruk for den : (

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...