babymilla Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 Jeg har termin om nøyaktig 1mnd altså da 4.august og skal ut å fly om bare noen timer. Men har ikke somla meg til å handle støttestrømper ennå. Er det veldig viktig med de der??
abella Skrevet 4. juli 2011 #2 Skrevet 4. juli 2011 Hvor langt skal du fly da? Hvis det bare er en time går det jo som regel greit. Er det utenlands og en lengre flytur er det veldig greit med støttestrømper. De selges på apoteket, evt kan du jo høre i butikken på flyplassen. Siden det bare er en måned til termin regner jeg med at det bare er innenlands, for du har vel ikke lov å fly lengre turer nå uansettt? Hvis du ikke får tak i støttestrømper må du huske å bevege deg så mye som mulig (dvs gå i midtgangen), forsøke å sitte med beina litt høyt og drikke mye vann undervegs.
babymilla Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2011 Ok. Da tror jeg at jeg driter i støttestrømper denne gangen oxo. Det er bare innenlands og tar 1t og 45min. Og det er en flytur som jeg har gjennomført flere ganger i svangerskapet. Senest i mai. Er alltid flink til å bevege meg og drikke vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå