Gå til innhold

E så usikker å nervøs... :(

Anbefalte innlegg

Har en uro i kroppen, redd for at det er gått galt.. Bittelitt brun utflod i dag.. men har symptomene som kvalme å ømme bryst fremdeles.. Hadde mye "mens"ondt i går å vondt i korsryggen også..

Flere som har det slik, men det har likevel gått bra? jeg er i uke 7-8

Fortsetter under...

Gjest Hippo ღ

Det går nok helt fint :) Jeg hadde selv bittelitt brun utflod, og alt har gått bra så langt :) Det skal visst veldig lite blod til for å farge utfloden. Og det kan komme av så mangt. Menssmerter er også vanlig. I begynnelsen for jeg på badet hele tiden. For var sikker på at mensen hadde dukket opp ;) Er nå 9+2.

hei, forstår uroen din,,,Hadde det slik jeg også...var til lege og tidlig ul..det viste seg at jeg hadde to der inne og at ene var dødt...Er veldig vanlig at slik skjer, bare at mange ikke vet det....Var på ul i dag 11+3... alt er i den skjønneste orden med den lille...fikk se to små ben,armer og hode...-lykke-

Hadde det slik med nr 2 også jeg...

Om du er urolig vil jeg råde deg til å ta kontakt med jordmor slik at du får sjekket opp...er ikke bra for deg å gå rundt å bekymre deg...og alle har stor forståelse for din uro og tar deg på alvor...

Alt er nok fint, for som dem sa til meg, så er det ferskt blod de er bekymra for---

Gleder mej til å kome over til 2.timester...

Lykke lykke til

Hei :) Vi opplevde akkurat det samme, med brun utflod som du sier. Det har skjedd ved flere tilfeller også. Vi har vært på tidlig ul og sett et lite hjerte slå i uke 7, nå er vi i uke 10 ( 9+3) og alle symptomer er der for fulle " mugger" :)

Vi skal på ny ul nå på torsdag og håper selvfølgelig at alt går bra, men jeg skjønner godt at du er bekymret. Kanskje du kan kontakte en privat gynekolog og be om tidlig ul?? :)

Lykke til da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...