A og Juligullet <3 Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 Lørdag for 16 dager siden fikk jeg noe jeg trodde var bitt, på begge leggene. Det var en prikk i midten, men klødde ca. 2-3 cm rundt også. Har ca. 10 stk tilsammen. De har klødd hele tiden, og jeg har klødd meg til blods flere ganger. Men nå i helgen har det klødd ekstremt! Noen av "bittene" er nå kun røde flekker, imens et par stykk er noen "kaker" på ca. en cm. Jeg klør og klør, natt og dag. Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med svangerskapskløe, og om hvordan det er? Kan dette være det? Det kan ligne veldig på bitt, men rart det skal klø i over to uker etterpå?
Astro - 27.07.11 Skrevet 4. juli 2011 #2 Skrevet 4. juli 2011 Jeg bare klør og klør uten noe form for bitt. Helt ille. Sliter big time med å få sove!!! Fikk noe klølindrende av legen på resept. det hjelper litt iallefall =) TIL Å BLI GAL AV!
A og Juligullet <3 Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2011 Uff Ikke noe særlig, asså! Regner med det kun er bitt med meg, men rart det skal klø i så mange uker etterpå. Krysser fingrene for at det går over med deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå