Gå til innhold

Hvor ofte småkrangler dere? og hva krangler dere om da? (inspirert av et innlegg lenger ned på siden)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt hver dag... Rydding av hus, arbeidsfordeling, tv valg o.l.

Vi er begge litt hissige individer, som ikke bærer på noe over lenger tid;) dette fungerer fint for oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så ofte. Maks en gang i uka og da når vi er trøtte og slitne og over bagateller omkring logistikk, rydding eller hvem som skal ordne hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, fordeling av ansvar på hus og barn og ikke minst ang. spilling og alkohol. når man må småkrangle om de samme tingene i 4 år så blir det slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten hver dag. Om sko som ikke blir satt på skohylla f.eks. Så irriterende! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om å rydde etter seg, og om hva vi skal se på TV og andre livsviktige greier :-) Heldigvis ikke så ofte. Oftest krangler vi om mye mer alvorlige ting..... tøyser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Småkrangler kanskje et par ganger i måneden. Det er nesten vanskelig å huske hva vi da krangler om, for det er så uvesentlige ting... :-)

Tror det er om noe sånt som å bli sett og verdsatt i det daglige eller at jeg blir sur for en slengkommentar...

Hmm. Tenker nå at jeg må bli flinkere til å huske hva vi krangler om, for jeg er jammen litt usikker her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...