Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #1 Del Skrevet 4. juli 2011 og vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Det er sånn at humøret er stort sett borte, jeg er sur og grinte. På jobb er jeg blid og sprudlende men det begynnre å avta det også. Når jeg kommer hjem synker jeg som regel sammen og sovner. Ute på tur med bikkja hver morgen for det er kun da jeg har ork til det. Har blitt super glemsk også. Her en dagen husket jeg ikke om jeg hadde blitt avløst til pause eller ikke og dermed turte jeg ikke å ringe og spørre etter avløsning i tilfelle vedk. hadde vært her 30 min. tidligere. Det er masse, masse småting. Jeg er vektoperert og det er etter operasjonen dette har startet. Det er nå 2 år siden og det blir bare verre og verre. Nå er det så ille som aldri før. En veninne av meg som også er operert og mannen hennes også, mener jeg må sykemelde meg for å hente meg inn før jeg går på en smell. Mener det kan være vitaminmangel som er årsaken også. Den siste tiden har det også vært sånn at jeg blir kvalm av det meste jeg spiser og drikker. Til og med vann har jeg i dag opplevd å bli kvalm av. MEN jeg vet ikke om jeg tør å bli sykemeldt. Jobber for vikarbyrå og har vært i samme oppdrag i 9 mnd. nå. Egentlig en dritt jobb, men en jobb og en inntekt. Pga. dårlig med jobb i fjord får jeg ikke noe særlig med feriepenger og har dermed ikke råd til å ta ferie. Får også dårlig samvittighet med tanke på å evt. bli sykemeldt. Vet at jeg ikke bør ha det, men sånn er jeg skrudd sammne. Hva søren gjør man? Jeg er helt utenfor her jeg sitter. Har 1000-1500 brev som skal pakkes, fakturaer som skal behandles men får ikke gjort noe. Orker ikke rett og slett. Blir deppa også fordi jeg er sånn nå, vil det jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #2 Del Skrevet 4. juli 2011 Du høres gravid ut! Har du tatt en test? Ellers er det nok uansett på tide med en sjekk hos legen idet minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #3 Del Skrevet 4. juli 2011 Neppe gravid. Har brukt p-sprøyta og mensen her ikke kommet helt i gjenge igjen etter å ha sluttet på den. Ikke sluttet for å få flere barn asså. De siste to ukene har jeg tatt 3 tester pga. av mensen ikke kom når den burde kommet + at når den kom så var den helt "rar". Sist jeg skulle bli gravid måtte vi ha hjelp pga. at p-sprøyta tulla det til. Men ja, bør nok komme meg til legen snart ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #4 Del Skrevet 4. juli 2011 Ta en test til du, gjerne hos legen. Be dem ta blodprøver, da kan de sjekke om du mangler vitaminer, jern, B12 osv samtidig.. Ikke for å skremme deg, men ei venninne av meg har prøvd å bli gravid i et år nå. Hun trodde hun var gravid i januar pga uteblitt mens, men fikk neg.. tester. Testet hver måned etterpå, fortsatt neg. svar. Så var hun hos legen og tok blodprøver, og jo da, hun var gravid. Var 14 uker på vei innen graviditeten ble fastslått! sååååhhhh, ta en blodprøve, du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #5 Del Skrevet 4. juli 2011 Får vel surre meg til legen snart da. Hvor lang tid tar det å få svar på blodprøver om man er gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå