Gå til innhold

Dere som har blitt klipt under fødselen:

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når hadde dere sex igjen? Jeg fødte for en mnd siden (og vet det er tidlig enda, men jeg lurer) og ble klipt veldig. Har et stort arr som er skikkelig ømt og vondt enda, så jeg lurer på hvor lang tid det kan ta før jeg kan ha sex igjen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette må du jo bestemme selv. Jeg fikk totalreptur og vi hadde sex 3mnd etter. Man ønsker jo ingen infeksjon der nede. Om du er øm og har vondt ville jeg ha ventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok ganske lang tid. Men ikke bare pga klippet da. Var ganske øm og sår der nede en god stund, så orket vel ikke å tenke på sex før det hvertfall var gått 6 mnd. Nå tok det (av mange forskjellige grunner) nesten 18 mnd før vi hadde sex igjen, og jeg kjente da godt at jeg hadde et arr der, ikke at det var direkte vondt, men litt sårt var det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventet til 4 uker etter fødsel etter nr 1 og 5 uker etter fødsel med nr 2. Jeg klippet med begge.

Men stingene var borte og renselsen ferdig.Ba han ta det litt forsiktig i starten etter nr 2 da jeg var litt øm i arret,men det gikk helt fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var rene krateret der nede etter første fødselen min, ble klippet i en retning og revnet i tillegg i to retninger. Ble sydd lenge og vel, de kunne ikke si hvor mange sting det ble til slutt..

Jeg hadde sex etter 3 mnd og det gikk helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...