BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 Gutten min paa 3 uker er full av hissige kviser i fjeset, i hodebunnen, paa ryggen og paa brystkassen. Og det sprer seg stadig. I dag begynner det aa dukke opp nedover armene hans ogsaa. Omraadene rundt er helt roede og det ser riktig ille ut. Har faatt hoere at det ikke gjoer noe, og at han ikke har vondt av det paa noe vis, hverken kloee eller ubehag, men er det noe aa gjoere med det likevel? Hva kommer det av? Kan jeg forhindre det paa noe vis?Tror det kalles rev dette utslettet. (Jeg ammer)
Babyønske �� Skrevet 4. juli 2011 #2 Skrevet 4. juli 2011 Det kommer av hormoner og ikke så mye å gjøre med. Det må bare gå sin gang. Det kan komme og gå og er som oftest gitt seg innen 3 mnd alder.
kinaputten Skrevet 4. juli 2011 #3 Skrevet 4. juli 2011 kanskje det ikke bare er melkeutslett men varmeutslett? Du bor jo som jeg i Spania og har det varmt og fuktig for tiden, jeg plages selv med varmeutslettom sommeren og det klør :/ Så ta han med deg til barnelegen og spør om råd der, kanskje de har noe du kan smøre på i tilfelle det er varmeutslett. Ha en fortsatt fin dag i sola du og god bedring til babyen din
Carina har to små gull Skrevet 6. juli 2011 #4 Skrevet 6. juli 2011 Tulla mi har også dette, men ikke så mye. Har litt i ansiktet. Spurte helsesøstra om dette og det er ikke så mye å gjøre med. Det går bort etter ca 3 mnd og er ikke plagsomt for babyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå