Gå til innhold

JA!!! Jeg strååler av glede :D

Anbefalte innlegg

woho.... de glade hormoner slår virkelig inn for fult om dagene, fra å være superglad ene dagen til å være dypt bekymret ene dagen! heh.. Men enda ett sikkert tegn på at jeg virkelig er gravid dog ;) hihi!

OG IDAG, strååler jeg av glede, fordi ul nr 2 gikk like bra som den første!!!!! JEG ER SÅ GLAD :D :D :D

Inni magen så vi et sprell levende lite gull <3 Den bevget både armer og ben, og rocket på kroppen sin slik at tilogmed gyn måtte le! Herlig :)) Og det lille hjertet banker fremdeles heelt regelmessig!!

Etter mensberegninger er jeg rundt 10+5, mens den lille var rundt 10. Og det sa hun også så helt fint ut :)

Da har jeg bare en ul igjen hos kvinneklinniken under denne oppfølgingen, og det er om enda to nye uker når jeg er rundt 12+5! Jeg ser frem mot den med nåå, endelig håp og glede. Jeg har stor tro på at denne gangen går det bra!! :D :D *alle gode ting er tre* Og vi gleeeeder oss stort og etterlengtet til å bli 2barnsforeldre og få en liten bror/søster til lille blå :)) Jippi!!!

Fortsetter under...

Jeg svarer deg tilbake både her og der ;) Men jah, takk! :D Det var veldig beroligende og deilig å se vårt lille gull inni der :)) Da vi så hjertet trillet tårene mine, mens min kjære holdte hånden min enda kraftigere!

Mhm, det blir kos! :)) Blir ca 3 år og 3 mnd mellom gutten vår og den nye babyen, han er født sent på året. Så da blir det et høstbarn og et vinterbarn her <3 Nårtid på året er din jente født? :) Kjenner gleden bare tar meg mer & mer :) Når har du termin forresten? :D Regner med vi følger hverandre trimester for trimester nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...