Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #1 Del Skrevet 4. juli 2011 Huff, vet ikke om det er hormonene eller at jeg er teit.. (29 uker gravid) men igår kranglet jeg med gubben over en liiten sak, altså han hadde nevnt tidligere at han var på et trylleshow og det var to flote damer der og jeg ble veldig irritert over at han MÅTTE nevne det, han sa han bare spøkte eda og sier sånne ting for å irritere meg.. Igår ser jeg bilder fra dette trylleshowet ja, og det var to lettkledde damer der, gjett om jeg ble sur.. Så la meg og sov på sofaen idag og han dro avgårde på jobb idag uten å verken vekke meg eller si noe til meg.. Idiot??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #2 Del Skrevet 4. juli 2011 Det høres litt hormonelt betinget ut, ja... Det blåser nok over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liv & Røre Skrevet 4. juli 2011 #3 Del Skrevet 4. juli 2011 I overkant kraftig reaksjon fra deg, men ikke alltid like lett å opptre rasjonelt når hormonene herjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #4 Del Skrevet 4. juli 2011 Tja, lettkledde, slanke damer er det dessverre nok av i verden. Skal du bli sur hver gang han ser en slik, så får du ikke annet å gjøre. Når det er sagt så er "små" krangler ofte verre enn de store. Hvis man har noe som virkelig er alvorlig å krangle om, så er det jo for så vidt en unnskyldning for det. Krangler man om bagateller er det bare dumt..... Bortkastet tid som man kunne brukt til å være søte mot hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #5 Del Skrevet 4. juli 2011 Nei, jeg synes det var så stygt gjort av ham, når han vet jeg ikke føler meg vel og fin for tiden (men heller mer som en oppblåst hval) så skal han kommentere andre fine damer? og når han sier han tulla men ikke gjorde det.... blir det enda verre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå